مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
۰ نفر

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: به‌منظور کوتاه‌ترکردن زمان رسیدگی به تخلف‌های احتمالی؛ پرونده‌های صنفی این استان در ماه مبارک رمضان بدون نوبت رسیدگی می‌شود.

رسیدگی به پرونده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا حسن‌پور دوشنبه ۸ اردیبهشت بیان کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان ۲ تیم در مرکز استان و یک تیم در شهرستان‌ها فعال‌شده و به همراه بازرسانی از سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف اقدام به رصد بازار می‌کنند.

وی اضافه کرد: ماه رمضان سال‌های گذشته، درج نکردن بارکُُد قیمت بر روی کالا، گران‌فروشی و صادر نکردن فاکتور فروش بیشترین میزان تخلف را در این ماه به خود اختصاص می‌دادند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار داشت: تیم‌های بازرسی علاوه بر قیمت کالا، کیفیت آن‌ها را از منظر بهداشتی نیز رصد کرده و قاضی حاضر در محل در صورت بروز تخلف گسترده با هماهنگی می‌تواند دستور پلمب را بدهد.

حسن‌پور یادآوری کرد: فروردین امسال ۶۷۷ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی همدان تشکیل شد که شامل ۵۳۵ فقره در بخش کالا و خدمات، ۵۳ فقره قاچاق کالا و ارز و ۸۹ فقره بهداشت، دارو و درمان بوده است.

وی اضافه کرد: ۷۶ درصد پرونده‌های تخلف تشکیل‌شده در حوزه کالا و خدمات، ۹۶ درصد پرونده‌های حوزه قاچاق کالا و ارز و ۱۰۰ درصد پرونده‌های حوزه بهداشت، دارو و درمان در تعزیرات همدان رسیدگی و مختومه شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان بیان کرد: با رأی قاضی متخلفان به پرداخت بیش از سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در حق دولت محکوم شدند.

حسن‌پور یادآوری کرد: به دنبال اجرای طرح کرونا از اسفند سال گذشته تاکنون ۸۵۵ واحد مرتبط داروخانه، تجهیزات پزشکی، عطاری، لوازم ساختمانی توسط ۱۹۰ تیم بازرسی شدند که ۲۵۰ فقره پرونده تخلف با محکومیت بیش از ۲۱۸ میلیون تومان تشکیل شد.

وی افزود: همچنین علاوه بر پلمب ۶ واحد متخلف، تاکنون ۲۵۵ هزار و ۴۳۰ عدد دستکش، ۱۲ هزار و ۶۵۰ عدد ماسک، ۲۱۷ لیتر الکل و مواد ضدعفونی و ۲۳ هزار و ۱۵۷ عدد انواع ژل و اسپری ضدعفونی‌کننده کشف و تحویل دانشگاه علوم پزشکی همدان شد.

حسن‌پور اظهار داشت: تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات حکومتی، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t۱۳۵.ir آماده دریافت گزارش‌های مردم درباره تخلف‌های احتمالی است.

 سال گذشته ۱۶ هزار ۶۳۵ پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی استان همدان رسیدگی و مختومه شد.

کد خبر 505560

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha