شیوع کرونا و تعطیلی موقت بیش از هر چیز برای کسب و کارهای کوچک گران تمام شد. کتابفروشی «هنوز» در خیابان کریمخان تهران برای بسیاری از علاقمندان کتاب فضایی دنج و دوست‌داشتنی بود اما نتوانست در بحران کرونا دوام بیاورد.

کتابفروشی هنوز

به گزارش همشهری آنلاین، کتابفروشی هنوز در یک پست اینستاگرامی از تعطیلی و تحویل ملک کتابفروشی به صاحبش خبر داد. در این پست آمده است: «متاسفانه در این روزگار سخت مجبور شدیم ملک کتابفروشی را به صاحبش برگردانیم؛ اما هنوز امیدواریم کتابفروشی را جایی دیگر برپا کنیم و دوباره شما را از نزدیک ببینیم.»

کتابفروشی نشر هنوز در خیابان کریمخان فضایی مفروش با موکت و قالیچه بود با میز و صندلی و مبلمان و یک قوری چای که در خرداد ۱۳۹۴ تاسیس شد. علاقمندان کتاب در کتابفروشی این امکان را داشتند که بنشینند و کتاب‌های انتخابی‌شان را ورق بزنند یا حتی آن‌ها را بخوانند و اگر نخواستند نخرند. چیزی که ممکن است در بسیاری از کتابفروشی‌ها امکانش نباشد. هنوز با الهام از کتابفروشی‌های اروپا ایجاد شده بود. جایی برای وقت‌گذراندن با کتاب‌ها و تجربه آن‌ها.

نشست‌ها و همایش‌های هفتگی در مورد هنر، فلسفه، کتاب و ادبیات، تئاتر، نقاشی، ترجمه، موسیقی و… با نام «سه‌شنبه‌های هنوز» در محل این کتابفروشی برگزار می‌شد که از جمله ویژگی‌های محبوب هنوز برای علاقمندان بود.

کد خبر 503741

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha