برخی از شهروندان اطلاعات کافی از رشته‌های مختلف ورزشی ندارند، بنابراین یکی از راه‌هایی که می‌تواند این مشکل را برطرف کند، مطالعه کتاب‌های ورزشی درباره رشته‌های مورد علاقه آنهاست.

كنگراني

«رضا کنگرانی» مدیر اداره ورزش شهرداری منطقه۱۸ با بیان اینکه متأسفانه در بیشتر کتابخانه‌ها با کمبود کتاب درباره رشته‌های مختلف ورزشی مواجه هستیم، اضافه می‌کند: «یکی از اقدام‌ها برای حل این مشکل راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ورزشی است تا شهروندان بتوانند در آن کتاب‌های مربوط به رشته‌های مختلف ورزشی را پیدا و مطالعه کنند.»

وی می‌افزاید: «شهردار منطقه به موضوع‌ ترویج فرهنگ ورزش در محله‌ها توجه ویژه و برای رونق ورزش در محله‌ها و سوق شهروندان به فعالیت‌های ورزشی تأکید دارد. بنابراین قصد داریم تا نیمه نخست سال‌جاری نخستین کتابخانه ورزش منطقه را راه‌اندازی کنیم.»

کنگرانی به ویژگی‌های این کتابخانه اشاره و عنوان می‌کند: «تلاش می‌کنیم در این مجموعه، اطلاعات ورزشی شهروندان را افزایش دهیم. یکی دیگر از برنامه‌ها به روزرسانی کتاب‌ها و آثار ورزشی است. برای همین مخاطبان از تازه‌ترین آثار و کتاب‌های ورزشی در رشته‌های مختلف مثل فوتبال، کشتی، هندبال، والیبال، فوتسال، بسکتبال، شنا، ژیمناستیک و رشته‌های رزمی و... بهره‌مند می‌شوند.»

وی با بیان اینکه بخشی از کتاب‌ها می‌تواند به حوزه سلامت و تغذیه در ورزش اختصاص پیدا کند، می‌افزاید: «افزایش اطلاعات شهروندان درباره چگونگی انجام صحیح فعالیت‌های ورزشی و تغذیه مناسب از موضوعاتی است که دنبال می‌کنیم تا از بروز آسیب‌های ورزشی برای اهالی جلوگیری شود.»

کد خبر 503250
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha