استوکس که با مرخصی 48 ساعته در دوبی ماندگار شد و سهم هواداران پرسپولیس از خریدش نمایش خوشگذرانی‌هایش در چهارگوشه دنیا شد حالا روی پلیدتری از خود را هم به نمایش می‌گذارد.

استوکس

به گزارش همشهری آنلاین، آنتونی استوکس مهاجم موقت پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر که به محض دریافت 150 هزار دلار بی زبان قید پرسپولیس را زد با نامه  اخیری که به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده مرزهای وقاحت را جابه جا کرده است. به گفته مدیر حقوقی پرسپولیس استوکس در این نامه در اقدامی (البته نه چندان عجیب از این بازیکن) ضمن تشکر از مرخصی اعطا شده به خودش خواستار دریافت 20 هزار دلار دیگر از قراردادش شده است! 

او با ارسال این نامه به باشگاه پرسپولیس مشخصا در حال سندسازی برای جنگ احتمالی با پرسپولیس در فیفاست و وارونه جلوه دادن ماجرا هم بخشی از پازل خرید جناب انصاریفرد در نیم فصل است که حالا از بشار رسن محجوب تا برانکوی محبوب را به جان پرسپولیس انداخته که اگر پول برای این ایرلندی معلوم الحال داشتید آیا ما محق تر نبودیم؟

استوکس جنگ حقوقی را با پرسپولیس آغاز کرده است و باید دید تیم حقوقی پرسپولیس با قراردادی که انصاری فرد مدعی بود سخت ترین قرارداد تاریخ باشگاه با یک بازیکن است چگونه این اسب سرکش را رام خواهد کرد. قراردادی که البته گفته می شود بندهای حقوقی آن ضمانت اجرایی ندارد و استوکس هم با علم به این موضوع زیر بار امضای آن رفته است تا همه ادعاهای مدیر سابق باشگاه را به «هیچ» بگیرد.   

کد خبر 503055

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha