دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
۰ نفر

قطعه‌ای از ترانه خوانی حامد بهداد در فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» به کارگردانی تینا پاکروان با بازی رویا نونهالی را ببینید.

نیمه شب اتفاق افتاد

به گزارش همشهری آنلاین، تینا پاکروان سال ۹۴ دومین فیلم سینمایی‌اش به نام «نیمه شب اتفاق افتاد» را با بازی حامد بهداد و رویا نونهالی جلوی دوربین برد.

فیلمی عاشقانه که در اکران عمومی هم با استقبال خوبی رو برو شد. اما نکته ای که در این فیلم مورد توجه قرار گرفت ترانه طاقتم ده (ساغرم شکسته) بود که با صدای حامد بهداد در یکی از سکانس های فیلم پخش شد.

بهداد که پیش از این هم تجربه خوانندگی در فیلم و سریال را داشته این بار یکی از مطرح‌ترین ترانه های قدیمی را در «نیمه شب اتفاق افتاد» بازخوانی کرد که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «پسر جوان (حامد بهداد) که در مراسم ها آوازخوانی می کند، به زن آشپزی که بسیار از او بزرگتر است (رویا نونهالی) دل می بندد اما... »در این فیلم حامد بهداد، رویا نونهالی، آتیلا پسیانی، گوهر خیراندیش، ستاره اسکندری، رابعه اسکویی، سینا رازانی، شقایق فراهانی ایفای نقش می کنند. این فیلم در سامانه اینترنتی فیلیمو در دسترس مخاطبان و علاقمندان قرار دارد و گزینه مناسبی برای روزهای کرونایی و خانه نشینی است.

بخش هایی از این ترانه را بشنویم.

کد خبر 500665

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha