شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۵:۱۶
۰ نفر

برای دومین بار در چند هفته اخیر، فیلمبرداری یک فیلم پر هزینه در ایتالیا حادثه آفرین شد.

فیلم طلسم شده
رم: با توجه به اینکه این فیلم بسیار پر هیجان است، برای ایفای نقش در بیشتر صحنه‌ها از بدلکار استفاده می‌شود. حادثه هفته گذشته زمانی اتفاق افتاد که راننده بدلکار تعادل خود را از دست داد و پس از  واژگون شدن خودرو با سرعت زیاد، به بیمارستان منتقل شد. روز گذشته نیز یک بدلکار دیگر که به جای او آمده بود، از جاده منحرف شد و داخل آب سقوط کرد. به دنبال این 2 حادثه  پلیس دستور توقف فیلمبرداری  را صادر کرد. چند روز قبل هم شهردار یکی از شهر‌های محل فیلمبرداری در اعتراض به حضور گروه سینمایی در شهر ، کار آنها را متوقف کرد. 

حمله خرس بازیگر
لس‌آنجلس: یک خرس عظیم‌الجثه  که در فیلم‌های هالیودی ایفای نقش می‌کند، معلم بازیگری خود را کشت. این خرس که یکی از بهترین‌ها در نوع خود به شمار می‌آید و تهیه‌کنندگان برای استفاده از آن در فیلم‌هایشان پول زیادی می‌پردازند، به علت نامشخصی به معلم 39 ساله خود حمله کرد. این در حالی است که این خرس 5 ساله از مدتی پیش با این معلم تمرین می‌کرد و هیچ سابقه‌ای در حمله‌ور شدن به انسان‌ها نداشته است.

به گفته شاهدان عینی ماجرا، این خرس در حال تمرین با معلمش ناگهان گردن او را گاز گرفت و در فاصله چند دقیقه، معلم نگون‌بخت جان سپرد.   تصاویر این حادثه که توسط دوربین‌های تلویزیونی ضبط شده است، بارها برای مردم نمایش داده شد . از سوی دیگر گروهی از حامیان حقوق حیوانات می‌گویند احتمالا فشار تمرین‌ها به حدی بوده که این خرس به معلمش حمله‌ور شده است.

استخدام دوست برای پدر
لندن: چندی پیش خبر چاپ آگهی برای پیدا کردن یک دوست برای پیرمردی 88 ساله توجه رسانه‌ها را به خود معطوف کرد.به‌تازگی اعلام شده که سر انجام آگهی نتیجه داده و این پیرمرد برای رفتن به گردش، یک دوست استخدام کرده است.

ماجرا از این قراربود که پسر میانسال  این پیرمرد که برای رسیدگی به پدرش وقت نداشت تصمیم گرفت در روزنامه‌ها برای استخدام یک دوست، آگهی بدهد. در فهرست شرایط استخدام به بذله‌گویی و آشنایی متقاضی به پاتوق‌های شهر اشاره شده بود. همچنین  در آگهی دستمزد فرد واجد شرایط 7 پوند در ساعت اعلام شده بود که با توجه به نوع عجیب این کار، حقوق خوبی بود. پس از انتشار آگهی تعداد زیادی از متقاضیان با پسر این پیرمرد تماس گرفتند و سرانجام یک پزشک بازنشسته انتخاب شد. این پزشک بازنشسته که در دهه هفتم عمرش به سر می‌برد، بسیار شوخ طبع است و اطلاعات عمومی خوبی دارد.

سیاستمدار بی‌ادب
تایپه: خمیازه کشیدن، خواب آلودگی، داد و فریاد به‌راه‌انداختن و ناسزا گفتن به خبرنگاران از جمله دلایلی است که به خاطر آن یکی از وزیران کابینه تایوان  از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد. این سیاستمدار  در جریان یکی از جلسه‌های رسمی  مجلس چندین خمیازه کشید و دست آخر هم بدون توجه به اظهارات سخنران، خوابید.

این در حالی است که تصاویر لحظه به لحظه این نشست برای مردم نمایش داده می‌شد. در همین حال یکی از همکارانش تلاش کرد او را از خواب بیدار کند اما این وزیر 63 ساله سر او داد کشید .

وی همچنین در کمال بی‌ادبی در حالی که بینی خود را تمیز می‌کرد به سمت خبرنگاران رفت  و با آنها شروع به جر و بحث کرد. این مرد عصبانی ، ضبط و دوربین خبرنگاران را به زمین پرتاب کرد اما مردم که شاهد این صحنه‌ها بودند، خواستار کناره‌گیری او از کابینه شده‌اند.

کد خبر 50015

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز