مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
۰ نفر

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: با توجه به مدت و شدت سرما، میزان خسارت در بخش محصولات کشاورزی و باغی این استان، امسال کمتر خواهد بود.

سرما زدگی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، صفی‌الله کرامتی پنج‌شنبه ۲۱ فروردین افزود: با توجه به پیش‌بینی وضعیت جوی،  جلسه ستاد مدیریت بحران  استان زنجان به ریاست استاندار دوشنبه ۱۸ فروردین برگزار شد و به‌منظور جلوگیری از خسارات احتمالی به کلیه دستگاه‌های عضو ستاد و فرمانداران شهرستان‌ها، آماده‌باش داده شد تا تدابیر پیشگیرانه اتخاذ شود.

وی اظهار داشت: با توجه به این‌که میزان دمای هوا در سردترین ساعت ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر بود به حتم در صورت اقدامات پیشگیرانه از سوی کشاورزان و باغداران، خسارت سرمازدگی نیز زیاد نخواهد بود و ارزیابان در حال بررسی و برآورد خسارات احتمالی هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: سه‌شنبه ۱۹ فروردین در برخی مناطق این استان شاهد ریزش تگرگ نیز بودیم، با توجه به گزارش‌های رسیده تا این لحظه خسارات آن‌چنانی ناشی از این پدیده جوی وارد نیامده است.

کرامتی با تأکید براین که بیشترین میزان شدت سرما از بامداد تا صبح امروز بود و می‌توانست برای محصولات کشاورزی و باغی این استان تهدیدکننده باشد، اظهار داشت: امید است میزان خسارت‌ها بسیار پایین و به‌صورت جزئی باشد که پس از ارزیابی و بررسی نسبت به اطلاع‌رسانی اقدام خواهد شد.

کد خبر 499408

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha