روزانه ۲۵۰۰ کاسه سوپ و ۴۵۰ لیتر آب میوه به همت اهالی محله لویزان، پایگاه بسیج و نمازگزاران مسجد جامع این محله؛ برای بیماران بستری در بیمارستان‌ها ارسال می‌شود.

لویزان

همشهری آنلاین/ پریسا نوری: ویروس کرونا با همه دردسرها و تلخی‌هایی که به همراه آورد، صحنه‌های زیبایی از فعالیت‌های خودجوش شهروندان از ضدعفونی‌ معابر تا برپایی کارگاه‌های دوخت ماسک و لباس و ملحفه بیمارستانی و... را در محله‌های مختلف به تصویر کشید. در ادامه این فعالیت‌های خیرخواهانه، این بار جمعی از اهالی محله لویزان برای تهیه و توزیع سوپ و آب میوه در بیمارستان‌ها دست به کار شده اند.
«قاسم کسایی» از اهالی محله و عضو هیات امنای مسجد جامع لویزان در این باره به خبرنگار همشهری محله گفت: «این اقدام از روز دهم فروردین و با هدف کمک به بیمارستان‌هایی که بیماران کرونایی را پذیرش می‌کنند، آغاز شده و تا هر زمان که نیاز باشد ادامه پیدا می‌کند. »
عضو هیات امنای مسجد جامع لویزان در ادامه افزود: «سوپ مناسب برای بیماران هر روز از ساعت ۷ تا ۱۱ در آشپزخانه آستان امامزادگان پنج تن لویزان طبخ و برای بیمارستان‌هایی مسیح دانشوری و طالقانی ارسال می‌شود و تهیه و ارسال آب پرتقال تازه هم از ساعت ۹ تا ۱۶ انجام می‌شود. »
کسایی در توضیح بیشتر درباره این فعالیت مردمی و خودجوش گفت: «این اقدام با همکاری و مشارکت حدود ۵۰ نفر از اهالی محله و اعضای پایگاه بسیج و نمازگزاران مسجد جامع لویزان و حمایت مالی اهالی خیر و نیکوکار محله انجام شده است.»

عضو هیات امنای مسجد جامع لویزان در پایان از شهروندان نیکوکار خواست چنانچه توانایی همکاری در تهیه آبمیوه و سوپ را دارند با شماره‌های ۲۶۷۵۴۰۳۲ و ۲۶۷۵۴۴۰۳۴ تماس بگیرند.

کد خبر 497181

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha