سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۰۴:۲۹
۰ نفر

گروه ورزشی: هادی اصغری، آقای گل لیگ‌برتر در مورد دیدار با استقلال با احتیاط خاصی صحبت می‌کند و معتقد است شرایط دو تیم در جام‌حذفی نسبت به لیگ متفاوت خواهد بود.

  • از بازی حساس‌تان با استقلال شروع کنیم.

مطمئناً بازی سختی را در پیش خواهیم داشت. استقلال قطعاً برابر ما با کیفیت بالایی حاضر خواهد شد، چون تمام خواسته‌های خود را در جام حذفی دنبال می‌کند. برای ما استقلال همان استقلال بزرگ است.

  • اما پیش‌داوری‌ها به گونه‌ای است که اغلب راه‌آهن را برنده بازی دیدار حساس می‌دانند.

پیش‌داوری در مورد این دیدار کاملاً اشتباه است، چون جام حذفی شرایط خاص خود را دارد و به اعتقاد من نتایج استقلال در لیگ را نباید در دیدار جام حذفی لحاظ کرد. استقلال تقریباً تمام آرزوهای خود را درلیگ برتر بر بادرفته می‌بیند و در جام حذفی به دنبال به دست آوردن جایگاه از دست‌رفته‌اش است.

مطمئناً استقلال برابر تیم ما به شکل دیگری ظاهر خواهد شد اما نکته مهم درخصوص راه‌آهن به این نکته بازمی‌گردد که تیم ما نیز برابر حریفان با تفکر و اندیشه پیروزی به میدان می‌رود.

  • راه‌آهن با حضور مهابادی نسبت به زمان میثاقیان چقدر تغییر کرده است؟

راه‌آهن تغییر خاصی نکرده، چون بعد از چند نتیجه ضعیف، سرمربی تیم ما از کار برکنار شد. شاید این تغییر بعد از کسب نتایج ضعیف در هر تیم دیگری نیز به وجود می‌آمد. هر مربی تفکر خاصی دارد. به اعتقاد من کلیت کار تیم ما نسبت به گذشته تفاوت خاصی نکرده است.

  • به عنوان آقای گل لیگ، هنوز قهرمانی را در فوتبال تجربه نکرده‌ای؟

با راه‌آهن 6،7 سال پیش در جام اتحادیه قهرمان شدیم که این قهرمانی برای من بسیار با ارزش است.

  •  قادر به گلزنی در جام حذفی و دیدار برابر استقلال هستی؟

در بازی‌هایی که تاکنون مقابل استقلال انجام دادم، یک گل به استقلال زدم که به رقابت‌های دور رفت این فصل بازمی‌گردد. مطمئناً در این دیدار همه تلاشم را انجام می‌دهم تا گل بزنم و در موفقیت تیمم سهیم شوم.

  • ضعف مدافعان استقلال در دیدارهای اخیر، تو را به گلزنی امیدوار کرده؟

مدافعان استقلال ضعیف نیستند. به نظر من در این بازی حواس آنها جمع‌تر از دیدارهای گذشته‌شان خواهد بود. مطمئناً آنها به دنبال جبران اشتباهات گذشته‌شان هستند. مدافعان استقلال به خوبی می‌دانند که در برابر ما حق اشتباه کردن ندارند.

  • راه‌آهن شانس قهرمانی در جام حذفی را دارد؟

به نظر من سخت‌ترین و حساس‌ترین بازی ما در جام حذفی همین بازی با استقلال است. اگر استقلال را ببریم، قطعاً قهرمان جام‌حذفی خواهیم شد، چون تیم دیگری را در حدی نمی‌بینم که بتواند در راه قهرمانی سد راه ما شود.

  • چرا با وجود کسب عنوان آقای گلی به تیم‌ملی دعوت نشدی؟

من نهایت تلاشم را انجام می‌دهم. مطمئناً در تیم‌ملی هم به من فرصت بازی داده خواهد شد.

کد خبر 49525

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز