معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: مهلت ۴۸ ساعته به مسافران حاضر در این شهرستان تمام شده و از سه‌شنبه ۵ فروردین در صورت عدم خروج، تمامی جایگاه‌داران از سوختگیری خودروهای آنان منع شده‌اند.

چابهار

به گزارش همشهری‌آنلاین، رحمدل بامری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مهلت خروج مسافران و گردشگران از چابهار تمام شده و در اطلاعیه‌ای به مسافران و گردشگرانی که به این شهرستان سفر کرده‌اند هشدار داده شده هر چه سریعتر از این محدوده خارج شوند.

وی بیان کرد: به مهمانسراها، سوییت داران، مسافرخانه‌ها و نیز اشخاصی که منازل خود را اجاره می‌دهند این اخطار را می‌دهیم که در صورت مشاهده اجاره دادن به مسافران و گردشگران با آنان نیز طبق مقررات به شدت برخورد می‌شود.

فرماندار چابهار،  استان سیستان و بلوچستان افزود: در پی افزایش ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان و بیم از به خطر افتادن سلامت مردم چابهار به مسافران در اطلاعیه‌ای هشدار داده بودیم که از سفر به  این منطقه خودداری کنند.

وی گفت: این اقدامات و هشدارها در راستای مقابله با ویروس کرونا انجام شده است.

بامری بیان کرد: افرادی هم که اقدام به نشان دادن راه‌های غیر رسمی برای عبور مسافران کرده بودند با کمک نیروهای نامحسوس شناسایی شدند و در اسرع وقت از طریق مراجع قضایی با آنان برخورد خواهد شد.

وی اظهارداشت: کادر بهداشت و درمان چابهار با تمام وجود برای مقابله با ویروس کرونا در تلاش هستند اما در صورت وقوع موارد حاد بخش پشتیبانی، تدارک خییران و سازمان‌های مردم نهاد به میدان بیایند.

فرماندار چابهار ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی چابهار برای کنترل و مهار کرونا پای کار هستند و با کانال‌هایی که به شایعات در بحث ویروس کرونا دامن می‌زنند با دستور قضایی برخورد می‌شود.
 

کد خبر 495125

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha