دوشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
۰ نفر

با حضور مهمان ناخوانده ای به نام «کرونا»، نوروز امسال را باید خانه نشینی را تجربه کنیم. اما این خانه نشینی به معنای آن نیست که از لذت دیدن طهران قدیم محروم باشیم، بلکه می توانیم در تورهای مجازی که شهرداری منطقه 11 فراهم کرده است، شرکت کنیم و از زیبایی های «حصار ناصری» لذت ببریم.

علی اسماعیل زاده

همشهری آنلاین/ فاطمه عسگری نیا: روابط عمومی شهرداری منطقه 11 در این باره به خبرنگار ما گفت: «در نوروز امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و با هدف ترغیب شهروندان به ماندن در خانه، امکان بازدید مجازی از اماکن گردشگری منطقه 11 با همکاری معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری فراهم شده است.»

«علی اسماعیل زاده » افزود: «بخش مرکزی شهر تهران که 4 کیلومتر از آن در حصار ناصری و محدوده طهران قدیم قرار دارد؛ دارای ابنیه و مکان های گردشگری متنوعی است که نوروز هر سال میزبان شهروندان و گردشگران بودند. اما امسال علاقه مندان به طهران قدیم می توانند از خانه این محوطه زیبا و تاریخی را ببینند.»

او ادامه داد: «در این تورهای مجازی امکان بازدید از یک صد نقطه از جمله موزه ها، مکان های واجد ارزش معماری و هنری، ابنیه قدیمی و تاریخی،  با تصویر برداری 180 درجه فراهم شده است که همراه با توضیحات کامل در ایام نوروز، در سایت شهرداری منطقه 11 به نشانی  www.region11.tehran.ir قابل مشاهده است و علاقه مندان می توانند با این مکان های تاریخی آشنا شوند.»

کد خبر 494909

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha