نماینده مردم تبریز در مجلس تاکید کرد که مقام معظم رهبری خودشان تاکید کردند که همه باید مطیع دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا باشند فلذا رفتارهای اخیر در هتک حرمت اماکن مقدس جایگاهی ندارد.

شهاب‌الدین بی‌مقدار

به گزارش همشهری آنلاین، شهاب الدین بیمقدار در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن محکومیت هتک حرمت حرم حضرت معصومه(س) و حرم امام رضا(ع) بیان کرد: بنده تعجب می کنم از این اقدامات. زمانی که مقام معظم رهبری فرمودند که هرچه که ستا مقابله با کرونا تشخیص دهد باید اجرایی شود؛ چگونه عده ای به خودشان اجازه می دهند تا دست به چنین اقداماتی بزنند.

وی در ادامه اظهار کرد: این رفتار ها ناپسند است. شکستن در حرم ائمه و معصومین بسیار زشت‌تر از تعطیلی چند روز این اماکن مقدس است. این افراد با این اقدامات دین شیعه را روبنایی و خرافی به جهان نشان می‌دهند.

نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: معلوم نیست این اقدامات از کدام چشمه آب می خورد. باید پیش بینی های لازم صورت می گرفت تا چنین اقدامات ناپسندی در اماکن مقدس انجام نشود.

وی در ادامه تاکید کرد: مقام رهبری خودشان تاکید کردند که همه باید مطیع دستورالعمل های ستاد باشند فلذا این رفتارها جایگاهی ندارد. این افراد با نگاه روبنایی دست به چنین کاری زده اند یا اینکه از جایی 

کد خبر 493547

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha