رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به راه اندازی چهار قرارگاه، به برهم زنندگان امنیت در چهارشنبه آخر سال هشدار داد.

چهارشنبه سوری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در گردهمایی معاونت‌های فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در تهران بزرگ سالی پربرکت را پشت سر گذاشت، اظهار داشت: پنج درصد در حوزه کشفیات افرایش داشتیم و امسال ۳۷ درصد افزایش کشفیات در حوزه مواد مخدر داشتیم.

رئیس پلیس پایتخت گفت: سال گذشته دو هزار ۷۸۵ فقره شرارت داشتیم که امسال بیش از ۸۰۰ مورد بوده که کاهش داشته است.

سردار رحیمی افزود: برای چهارشنبه آخر سال چهار قرارگاه فجر، فتح، نصر و رمضان راه‌اندازی شده است و نیروها در این قرارگاه‌ها آمادگی ۱۰۰ درصد دارند.

وی با بیان اینکه هشدارهای لازم را به برهم زنندگان امنیت در تهران می‌دهم، گفت: اجازه هیچگونه تجمعی داده نخواهد شد.

سردار رحیمی همچنین گفت: سردار مهماندار رئیس پلیس راهور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا مدت دو هفته در منزل قرنطینه بوده‌اند و هم اکنون به عنوان اولین فرد در ناجا این ویروس منحوس را شکست داده و به محل کار خود بازگشته‌اند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه چهار باند سرقت مسلحانه در چند روز گذشته دستگیر شدند، گفت: سکی از این باندها در پوشش اورژانس اجتماعی صاحب یک طلافروشی را به بهانه اینکه شما دچار ویروس کرونا هستند سوار ماشین کردند و پس از شرقت با آمبول هوا او را به قتل رساندند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه تمامی سارقینی که به مرخصی آمدند در سه سطح تقسیم بندی و در اختیار کلانترها قرار می‌گیرند، گفت: تمامی این مجرمین تحت کنترل قرار خواهند گرفت.

سردار رحیمی گفت: طبق گزارشات به دلیل بی توجهی برخی از شهرندان وضعیت در تهران با توجه به ویروس کرونا خوب نیست؛ همه در معرض خظر هستند و باید با همکاری یکدیگر اجازه ندهیم دچار بحران شویم.

ریبس پلیس پایتخت با بیان اینکه ما به دنبال پلمب و یا ایجاد محدودیت نیستیم، گفت: خطر جدی است و باید همه با یکدیگر با این ویروس مقابله کنیم.

سردار رحیمی در پاسخ به سوالی خبرنگاری در خصوص نظارت پلیس بر چرخه توزیع اقلام پزشکی گفت: شایعاتی در خصوص اقلام پزشکی کشف شده در جامعه ایجاد شده بود؛ صورت جلسه‌ تمامی اقلام پزشکی که توسط پلیس کشف شده وجود دارد و ما هیچگونه اجازه‌ای نداریم که حتی یک عدد از اقلام کشف شده را برداریم.

وی در خصوص نظارت پلیس بر چرخه تولید خاطرنشان کرد: یک طرح بین پلیس، دادستانی و تعزبرات با محوریت پلیس امینت ایجاد شده است که بر تهیه تولید و توزیع اقلام پزشکی نظارت خواهد داشت.

سردار رحیمی گفت: خوشبختانه بحث احتکار با توجه به کنترل‌ها کمتر شده است و احتکار به شدت کاهش پیدا کرده است.

کد خبر 493191

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha