شهردار منطقه ۱۷ تهران از راه‌اندازی اکیپ‌های چاپار و سیار برای ارسال مواد ضدعفونی در جنوب تهران خبر داد و گفت: مراکز کارآفرینی مستقر در این منطقه به صورت روزانه به تولید ماسک مشغول هستند.

تولید مواد ضدعفونی‌کننده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمود کلهری شهردار منطقه ۱۷ تهران درباره تمهیدات مقابله با کرونا در جنوب تهران اظهارداشت: تمهیدات لازم برای روزهای پایانی سال اندیشیده شده تا سلامت و آسایش شهروندان تامین شده و نگرانی از بابت کرونا و چهارشنبه سوری شهروندان را تهدید نکند. همچنین همه عوامل امدادی همچون سازمان آتش نشانی،اورژانس،بیمارستان و پایگاه مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند.

شهردار منطقه۱۷ تهران با اشاره به همکاری آتش‌نشانان در ضدعفونی کردن معابر گفت: ۴۴تیم عملیاتی توسط منطقه۴ آتش نشانی مشغول ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی در جنوب تهران هستند که این عملیات در منطقه۱۷ توسط آتش‌نشانان ایستگاه‌های بهاران و شهید نظری انجام می شود و تا پایان بحران کرونا نیز ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر مشارکت همه سازمان‌های عضو در ستاد گفت: یکی از اقدامات بسیار خوب در روزهای گذشته که‌توانسته بر سرعت عملیات ضدعفونی بیفزاید، راه‌اندازی اکیپ‌های چاپار و سیار ارسال مواد ضدعفونی و گندزدایی سیار توسط بسیجیان عضو سپاه ناحیه حبیب ابن مظاهر(ع) است که در قالب ۵۰تیم به صورت مداوم مواد لازم را به تیم های گندزدا خواهند رساند.

کلهری با اشاره به تولید روزانه ماسک گفت: مراکز کارآفرینی مستقر در این منطقه به صورت روزانه به تولید ماسک و لباس مخصوص(گان) مشغول هستند که این تولیدات توسط سازمان‌های مردم نهاد و خیریه در اختیار شهروندان عزیز قرار می گیرد.

وی با تاکید بر تعطیلی برنامه های نوروزی گفت: همگام با سراسر کشور و مطابق با دستورالعمل ستادملی مبارزه با کرونا فعالیت سینما بهاران،کلیه مجموعه های ورزشی ،فرهنگی و هنری در منطقه۱۷ به حالت تعلیق درآمده و برنامه های نوروزی پیش بینی شده نیز به زمان دیگری موکول شده است.

کلهری با دعوت از شهروندان برای خودقرنطینگی گفت: از شهروندان عزیز دعوت می‌کنم تا به پویش «درخانه بمانیم» و خودقرنطینگی بپیوندند و در این روزها از حضور غیرضروری در سطح شهر اجتناب کنند. و اخبار فعالیتهای مدیریت شهری و ستاد مدیریت بحران و مقابله با کرونا در منطقه۱۷ را از کانالهای رسمی این منطقه همچون کانال اخبار هفدهم دنبال کنند.

کد خبر 493096

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha