رئیس سازمان بهزیستی کشور از اهدای اقلام بهداشتی به کودکان کار و خیابان و همچنین ارائه آموزش به آنها برای پیشگیری از ابتلای این کودکان به ویروس کرونا خبر داد.

کودک کار

به گزارش همشهری آنلاین، وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور امروز (شنبه ۲۴ اسند) گفت: در هفته پایانی سال طرح آموزش و اهدای اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده بین کودکان کار و خیابان به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در سراسر کشور اجرا می شود.

وی ادامه داد: این طرح با همکاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و از سوی بهزیستی اجرا خواهد شد.

قبادی دانا اظهار کرد: در اجرای این طرح، کارشناسان اورژانس اجتماعی در خیابان ها آموزش های لازم را برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و شیوع آن به کودکان کار و خیابان خواهند داد و جنبه های مختلف خطر را به این کودکان گوشزد خواهند کرد.

وی افزود: کارشناسان اورژانس اجتماعی همچنین روش های پیشگیری و جلوگیری از آلودگی و سرایت ویروس کرونا را به کودکان کار و خیابان آموزش می دهند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در خلال این طرح، بسته های اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده برای استفاده شخصی کودکان کار و خیابان در اختیارشان قرار داده خواهد شد.

وی تاکید کرد: این طرح با همکاری کارشناسان اورژانس اجتماعی و فعالان سازمان های مردم نهاد فعال در امور کودکان کار و خیابان اجرا می شود.

قبادی دانا یادآور شد: رویکرد این طرح کاهش آسیب و جلوگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور است.

کد خبر 492564

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha