همشهری آنلاین: جواد نکونام که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است در یک بازی دوستانه مقابل تیم منتخب جهان به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر جواد نکونام بازیکن ابرانی تیم فوتبال اوساسونا اسپانیا، تیم یاران فردیک کانوته را در دیداری دوستانه و خیرخواهانه مقابل تیم منتخب جهان همراهی خواهد کرد.

این بازی خیرخواهانه روز 14 اردیبهشت ماه در ورزشگاه رامون سانچز پیخوان شهر سویا برگزار می شود که طی آن تیم یاران فردریک کانوته - مهاجم تیم سویا - به مصاف تیم منتخب جهان خواهد رفت.

تیم یاران کانوته را در این بازی دوستانه 25 بازیکن خارجی شاغل در لالیگا اسپانیا تشکیل می دهند که در بین آنها بازیکنانی چون رودفان نیستلروی، فابیو کاناوارو، لیونل مسی، رونالدینیو و ... حضور دارند.

از جواد نکونام، هافبک ایرانی تیم فوتبال اوساسونا نیز دعوت به عمل آمده است تا تیم یاران فردریک کانوته را در دیدار یاد شده همراهی کند. دعوتنامه رسمی نکونام نیز روز پنجشنبه 29 فروردین به باشگاه اوساسونا ارسال شده است.

نکونام به تازگی از بند مصدومیت رها شده و می تواند پس از 8 ماه تیم اوساسونا را در مسابقات فوتبال لالیگا اسپانیا همراهی کند.

عواید دیدار خیریه تیم های یاران کانوته و منتخب جهان به کودکان بی بضاعت مالی اختصاص خواهد یافت. این مسابقه با همت یونیسف و حمایت فیفا برگزار می شود.

کد خبر 49228

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز