شهردار همدان و رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان مردم و مسئولان را به پویش «نوروز ۹۹، نوروز کتاب‌خوانی» دعوت کردند.

رونمایی از پویش بزرگ «نوروز ۹۹، نوروز کتاب‌خوانی»

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عباس صوفی، شهردار همدان گفت: نوروز سال ۹۹ شهر همدان پذیرای مسافران نخواهد بود از همشهریان همدانی دعوت می‌کنم تا با رعایت نکات بهداشتی و عدم ترددهای غیرضروری به پویش «نوروز ۹۹، نوروز کتاب‌خوانی» که توسط شهرداری منطقه یک صورت پذیرفته شده است، بپیوندند.

شهردار همدان بیان کرد: آگاهی عمومی مردم در گرو گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی است و شرایط بیماری کرونا سبب شده است تا مردم زمان بیشتری در خانه باشند.

وی عنوان کرد: شهرداری منطقه یک همدان تمهیدات مناسبی در زمینهٔ ارائه تخفیف در زمان خرید کتاب و هم ارسال رایگان آن در نظر گرفته است که امیدواریم مردم شهر همدان با شرکت در این پویش بتوانند نوروز خود را با کتاب بگذرانند.

رضوان سلماسی، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان نیز گفت: هرچه دوستی با کتاب بیشتر باشد علم و آگاهی شهروندان نیز بیشتر است، در نوروز ۹۹ با توجه به این‌که بیماری کرونا در کشور وجود دارد شهروندان همدانی می‌توانند با شرکت در این پویش به کتاب‌های موردعلاقه خود دسترسی داشته باشند و از طرف دیگر نیز باعث به وجود آمدن سیر نزولی در بیماری کرونا شوند.

سلماسی از نگاهی که شهرداری منطقه یک به مسائل فرهنگی به‌خصوص در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی داشته است تشکر و قدردانی کرد و افزود: این پویش می‌تواند زمینه تغییر نگاه مثبت شهروندان به کتاب‌خوانی باشد.

«دهبانی صابر» مدیر منطقه یک شهرداری همدان اظهار کرد: این پویش برای سن خاصی وجود ندارد و تمامی افراد و اقشار جامعه می‌توانند در آن شرکت کنند و در پایان نیز به‌ قیدقرعه‌ به آن‌ها هدیه‌ای اهدا می‌شود.

شهروندان همدانی برای شرکت در این پویش بایسد کتاب دلخواه خود را با ۲۰ درصد تخفیف سفارش دهند و کتاب آن‌ها با پیک رایگان ارسال خواهد شد تا از ترددهای غیرضروری جلوگیری شده و باعث کنترل شیوع کرونا شود.

کد خبر 492174

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha