چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
۰ نفر

مجسمه‌ها و آثار حجمی شهری خیابان‌ها و میدان های منطقه یک را به حال و هوای عید نزدیک می‌کنند. ضیافت تخم مرغ‌های رنگی امسال هم با حضور هنرمندان ساکن منطقه برگزار می‌شود؛ این بار بدون دعوت تماشاچیان.

تخم مرغ.

همشهری آنلاین- مرضیه موسوی: زیباسازی و بهسازی در پایه‌های پل صدر آغاز شده است و نقاشی‌های دیواری رنگ و روی تازه به زیرگذر این پل می‌دهند. بهسازی و رنگ آمیزی جدول‌ها و معابر منطقه هم آغاز شده است و تا قبل از آغاز سال نو به پایان می‌رسد. حجم‌ها و المان‌های نوروزی قرار است حال و هوای نوروز را به منطقه بیاورند. به همین دلیل هنرمندان منطقه دست به کار تهیه حجم‌ها و مجسمه‌های نوروزی شده اند.

«راضیه کمانی» رییس اداره زیباسازی شهرداری منطقه یک می‌گوید :«تعمیر جدول‌های معیوب منطقه، رنگ آمیزی و نصب المان‌های شهری همزمان با رسیدن نوروز در حال انجام است. حجم‌ها و المان‌های شهری برای نوروز آماده نصب هستند که در میدان تجریش و ضلع جنوبی بوستان نیاوران و چند نقطه دیگر نصب خواهد شد.»

رییس اداره زیباسازی شهرداری منطقه یک از برگزاری جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی می‌گوید که به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا امسال بدون دعوت از هم‌محله ای‌ها برگزار می‌شود :«هفته آخر اسفند ماه جشنواره تخم مرغ‌های رنگی در خیابان ولی عصر(عج) برگزار می‌شود. در این برنامه از هنرمندان ساکن منطقه می‌خواهیم با رعایت کامل بهداشت فردی به تزئین تخم‌مرغ‌های خیابان ولی عصر(عج) بپردازند. این برنامه هر سال با مشارکت و حضور شهروندان انجام می‌شد اما امسال به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا برای اجرای این برنامه فراخوان و اطلاع رسانی عمومی نداریم. مردم نوروز می‌توانند هنگام تردد در شهر آن‌ها را ببینند. جشنواره تخم مرغ‌های رنگی امسال از محدوده پارک وی تا میدان تجریش در خیابان ولی عصر(عج) برگزار می‌شود.»

کد خبر 491337

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha