رئیس شورای شهر تهران از ارسال لایحه دو فوریتی شهرداری تهران به شورای شهر جهت حمایت از مؤدیان و شهروندان به دلیل بروز و شیوع کرونا در پایتخت خبر داد.

محسن هاشمي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صبح امروز جلسه هم‌اندیشی بین برخی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری برگزار شد که از موضوعات مطرح شده در این جلسه لایحه دوفوریتی بود که منتظر بودیم شهرداری طی چند روز گذشته تا کنون آن را به شورای شهر ارسال کند.

وی افزود: این لایحه دوفوریتی که اکنون توسط شهرداری به شورای شهر ارسال شده است درباره مساعدت و حمایت از مؤدیان و شهروندان به دلیل بروز و شیوع کرونا است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: بر اساس این لایحه دوفوریتی که امروز جهت بررسی در صحن شورا مطرح می‌شود شهروندان تسهیلاتی مانند دارا بودن فرصت برای پرداخت عوارض، خواهند داشت.

هاشمی بیان داشت: همچنین در این جلسه بحث بر سر برگزاری تله‌کنفرانس‌ها بود تا کمیسیون‌ها بتوانند به صورت سه تا چهار نفره از این طریق جلسات را برگزار کنند.

هاشمی: اولویت‌مان تزریق امید به جامعه باشد

محسن هاشمی همچنین در جلسه امروز علنی شورای شهر تهران گفت: متاسفانه امسال، سال سخت و پر حادثه‌ای را پشت سر گذاشتیم که کام همه را تلخ کرد. باید اولویت اصلی ما تزریق امید به جامعه باشد تا از این سختی‌های موجود هر چه سریع‌تر گذر کنیم.

کد خبر 491121

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha