مهران رجبی این روزها در خانه ماندن را به هموطنانش توصیه می‌کند و می‌گوید :«تا اطلاع ثانوی دور مهمانی‌ها و دورهمی‌ها را خط بکشیم. احتمالا تصمیم دشواری است. هفته گذشته یکی از دوستانم به دلیل عارضه قلبی فوت کرده بود اما به دلیل شیوع کرونا فعلا مراسمی برای او برگزار نشد. این بهترین تصمیم بود.»

رجبی

همشهری آنلاین- مرضیه موسوی: می‌گوید همسر و فرزندانش از ماندن در خانه کلافه و پریشان شده‌اند اما در شرایط فعلی چاره دیگری نیست. «مهران رجبی» بازیگر سینما و تلویزیون پیشنهادی برای گذراندن این روزها دارد :«در خانه ماندن و قرنطینه این روزها برای هر کسی کار دشواری است. اما به جای فکر کردن به اینکه در خانه حبس شده‌ایم، باید به این فکر کنیم که فرصت بیشتری برای رسیدن به امور شخصی‌مان داریم. کتاب خواندن این روزها هم ما را از اخبار تلخ شیوع کرونا دور می‌کند و هم وسوسه بیرون رفتن از خانه را در ذهنمان خاموش می‌کند. این توضیه را من به همسر و فرزندانم هم می‌کنم.»

از فوت یکی از دوستانش بر اثر بیماری قلبی می‌گوید که به دلیل شیوع بیماری کرونا هیچ مراسم ترحیمی برایش برگزار نشد :«هفته گذشته یکی از آشنایانم را بر اثر بیماری قلبی از دست دادم. با وجود اینکه آن فرد دوستان و آشنایان زیادی داشت، اما بازماندگانش تصمیم گرفتند فعلا هیچ مراسمی برای او برگزار نکنند. ما هم به این تصمیم احترام گذاشتیم و آن را درست‌ترین تصمیم در این موقعیت دانستیم. بهترین کار در شرایط فعلی این است که تمام دورهمی‌ها و مهمانی‌ها و مراسم مختلف را برای جلوگیری از شیوع کرونا لغو کنیم. با این کار سرعت گسترش این بیماری را کم می‌کنیم و می‌توانیم بر آن غلبه کنیم. این بار با هم بودنمان را باید با رعایت فاصله ایمنی از یکدیگر نشان دهیم چون می‌دانیم که با یک عزم همگانی است که می‌توانیم این روزها را پشت سر بگذاریم.»

کد خبر 490170

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha