مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
۰ نفر

رئیس فرودگاه جیرفت گفت: با استقرار تیم بهداشتی ورودی‌های فرودگاه جیرفت کنترل می‌شوند.

فرودگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، "حامد رئیسی" بیان کرد: با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و مرکز بهداشت یک تیم بهداشتی برای کنترل ورودی‌ها در محل فرودگاه مستقر شده است.

او اظهار کرد: وضعیت پرسنل در حال کنترل است، همچنین ضدعفونی ساختمان اداری و محوطه فرودگاه جیرفت انجام می‌شود. ۴ پرواز انجام شده از طریق فرودگاه جیرفت هم کاملا کنترل شده بود و مجموعه ساختمان فرودگاه نیز ضدعفونی و گندزدایی شده است.

رئیسی گفت: آموزش پرسنل فرودگاه جیرفت توسط مرکز بهداشت در پیشگیری از شیوع کرونا از جمله اقدامات تاثیرگذار است. علاوه بر آموزش پرسنل، گروه پروازی نیز کنترل شده‌اند و همه پروازها ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند.

رئیس فرودگاه جیرفت به مردم اطمینان داد که همه ورودی‌های فرودگاه جیرفت کنترل شده‌اند و هیچ مورد مشکوکی در بین مسافران وجود نداشته است.

او بیان کرد: این‌که گفته می‌شود کرونا توسط مسافران، منتقل شده یک شایعه است و فقط ۲ نفر از مسافران بعد از کنترل، تب داشتند که تحت درمان قرار گرفتند و خوشبختانه سالم بودند.

رئیس فرودگاه جیرفت ادامه داد: فرودگاه جیرفت تحت کنترل بهداشتی است. ما منتظر دستورالعمل‌های سازمان ناوبری نبودیم بلکه با همکاری مسئولان بهداشتی، خودمان وارد عمل شدیم.

رئیسی اظهار کرد: مراقبت‌های بهداشتی و کنترل ورودی و خروجی‌های فرودگاه جیرفت تا عادی شدن وضعیت استمرار دارد.

رئیس فرودگاه جیرفت گفت: اگر وضعیت ورودی‌های فرودگاه نرمال باشد هیچ مشکلی نیست. در غیر این صورت مسیر تردد و محل نشستن بیمار ضدعفونی می‌شود.

کد خبر 489385

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha