مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
۰ نفر

حمیده عباسعلی بانوی کاراته‌کا اهل شهرری و دارنده نشان طلا کاراته وان اتریش پس از کسب سهمیه المپیک زانوی خود را به تیغ جراحان می سپارد.

12

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهر ری گفت: حمیده عباسعلی در مسابقات کاراته وان سالزبورگ اتریش با وجود مصدومیت تصمیم به ادامه مسابقه گرفت و خوشحال هستیم که توانست با کسب نشان طلا وسهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو دل مردم را شاد کند.

مهدی صداقت افزود: پس از مسابقات کاراته وان اتریش، این ملی پوش ارزنده کشورمان برای معاینات و درمان بانظر فدراسیون راهی هانوفرآلمان شد تا آزمایش اولیه روی زانوی او درکلینیک هانوفر انجام شود.

صداقت ادامه داد: دکتربابک امینی مصدومیت حمیده عباسعلی را در دستورکارقرارداد ومشخص شد AcL زانوی عباسعلی به طور کامل دچار پارگی شده است.

 این مسئول اضافه کرد: صبح پنجشنبه زانوی حمیده عباسعلی جراحی و پس از آن مراحل درمانی این قهرمان ارزنده کشور در هانوفردنبال می‌شود تا زمانی که شرایط او بهبود پیدا کند.

صداقت گفت: تیم پزشکی با جدیدترین روش های درمانی سعی می‌کنند تا حمیده عباسعلی هرچه زودتر با یک برنامه خوب به المپیک ۲۰۲۰ برسد.

کد خبر 489315
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha