سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۸:۲۵
۰ نفر

همشهری امارات: نمایشگاه بین‌المللی خودرو از 17 تا21 دسامبر در مرکز بین‌المللی نمایشگاه‌های ابوظبی برگزار خواهد شد

به گزارش الاتحاد فردریک ذیوکس، رئیس شرکت نمایشگاه‌های رید خاورمیانه اعلام کرد: شهر ابوظبی ذخایر نفتی زیادی دارد و خارجیان زیادی در آن سکونت دارند و بهترین مکان برای برگزاری نمایشگاه خودرو است. پیش‌بینی می‌شود درآمد تجارت خودرو جهان تا سال 2010 به 23 میلیارد دلار برسد.

صنایع خودروی خاورمیانه غنی و دارای تسهیلات و امکانات عالی است سیاست مالیاتی کشورهای منطقه در صنعت خودرو، زمینه را برای سرمایه‌گذاری در این بخش آماده کرده و در توسعه این صنعت نقش بسزایی دارد. ابوظبی به دلیل دارابودن هتل‌ها و امکانات مختلف، فراهم بودن شرایط خوب زندگی و کار و اجرای فعالیت‌های اقتصادی و توسعه‌ای، خارجیان بسیاری را به خود جذب کرده است.

 مجله فوربس در سال 2007 ابوظبی را ثروتمند‌ترین شهر جهان نامید که 90درصد از تولید نفتی امارات را تولید می‌کند و چهارمین ذخیره بزرگ نفت در جهان به‌شمار می‌رود.

این شهر 800 میلیارد دلار سرمایه را به خود جذب کرده و بیش از 140 میلیارد دلار سرمایه‌ نیز به طرح‌های توسعه دولتی و خصوصی، اختصاص یافته است. نمایشگاه خودروی ابوظبی برای اولین بار 20 سال قبل برگزار شد که از مهمترین رویدادهای صنعت خودروی خاورمیانه به‌شمار می‌رود.

کد خبر 48870

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد‌ جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز