شهردار منطقه ۷ در دیدار با رئیس مرکز بهداشت شمال تهران از امادگی شهرداری منطقه برای مشارکت با کارشناسان بهداشتی و در خصوص تعامل هرچه بیشتر در زمینه پیشگیری از ابتلا شهروندان به ویروس کرونا خبر داد.

کرونا

همشهری آنلاین/ زینب زینال زاده: « سمیه حاجوی» افزود:« شهرداری منطقه ۷ علاوه بر اطلاع رسانی، آموزش و تجهیز کلیه کارکنان در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا، نسبت به نظافت و ضدعفونی کلیه فضاهای عمومی از سوی نیروهای خدماتی مجهز به ماسک و دستکش به طور مستمر اقدام کرده است. »

او با بیان این که به منظور رفاه شهروندان مایع ضدعفونی کننده دست در ورودی ساختمان ستادی منطقه قرار داده شده است اظهار داشت:« در معابر عمومی نیز شستشو، نظافت و ضدعفونی سرویس های بهداشتی در بوستان ها و معابر عمومی،  هندریل های پله های پل های مکانیزه، پایانه ها و ایستگاه های اتوبوس و تاکسی ، وسایل بازی و تجهیزات ورزشی، مبلمان شهری سطح منطقه و کلیه اماکن اسکان کارگری از دیگر فعالیت هایی است که در این روزها  در دستور کار منطقه ۷ قرار گرفته است. »

شهردار منطقه ۷ یادآور شد:«ما در منطقه با استفاده از تمام پتانسیل های موجود در تلاشیم تا بتوانیم برای گذر از این روزهای سخت همراه شهروندان باشیم و امیدوارم که در این مسیر موفق باشیم اما به یاد داشته باشیم رعایت بهداشت شخصی اصولی ترین و مهمترین رکن پیشگیری از شیوع این ویروس خواهد بود. »

کد خبر 487781

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha