گروه سیاسی: رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به ایراد نطق‌های انتخاباتی از سوی برخی از نمایندگان مجلس که به دور دوم انتخابات راه یافته‌اند انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی همشهری در پی ایراد نطق انتخاباتی از سوی یکی از نمایندگان مجلس که به دور دوم انتخابات راه یافته است،

غلامعلی حداد عادل این کار را غیرقانونی دانست و تذکر داد: نمایندگان نباید از تریبون مجلس برای تبلیغات انتخاباتی استفاده کنند. در جلسه علنی مجلس، یکی از نمایندگان که به دور دوم انتخابات هشتم راه یافته است در نطق پیش از دستور خود، از مردم به خاطر رای دادن به وی در مرحله اول تشکر کرد و از آنها خواست در دور دوم نیز به وی رای دهند.

پیگیری حادثه شیراز
رئیس مجلس همچنین با ابراز تأسف از انفجار حسینیه سید الشهدا و کشته و زخمی شدن جمعی از هموطنان، خواستار پیگیری دلایل این حادثه از سوی مسئولان شد.

حداد عادل در این باره اظهار داشت: اولا تأسف عمیق خود را از این واقعه اعلام می‌کنیم و این مصیبت را به همه خانواده‌های داغدیده و مردم شیراز تسلیت می‌گوییم و برای شهدای این واقعه از خداوند طلب مغفرت می‌کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد که دستگاه‌های مسئول درباره علت حادثه، تحقیقات دقیقی انجام دهند و رسیدگی درست و فوری به مجروحان حادثه صورت بگیرد.

اما در پی غیبت علی لاریجانی در گردهمایی منتخبان مجلس هشتم در بهارستان که روز جمعه گذشته به میزبانی حداد عادل برگزار شد، پایگاه اطلاع رسانی الف از دیدار منتخب مردم قم با ۶۸ نماینده راه یافته به مجلس هشتم خبر داد.

کد خبر 48680

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز