رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف در محورهای ١٠ استان و نیاز حتمی به زنجیر چرخ برای تردد در برخی از این محورها خبر داد.

محور برفی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی، هم‌اکنون شاهد بارش برف در محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل، قزوین، همدان، البرز، دیواندره - بیجار، بیجار - زنجان استان کردستان، اسالم - خلخال استان گیلان و هراز و فیروزکوه در شرق استان تهران هستیم. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در برخی از محورهای مواصلاتی کشور نیز خبر داد و افزود: شاهد بارش باران در محورهای استان‌های ایلام، کردستان، گیلان، تهران، چهارمحال و بختیاری و مازندران هستیم.

وی بر لزوم همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در برخی از محورهای مواصلاتی تاکید کرد و گفت: تردد در برخی محورهای استان آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است. 

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، اکثر محورهای اردبیل دارای مه گرفتگی همراه با کاهش دید هستند.

سرهنگ رحمانی در پایان از ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین - کرج در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و در ادامه در آزادراه کرج - تهران از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره خبر داد. 

کد خبر 484838

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha