وکیل سحر تبر گفت که قاضی با تبدیل قرار بازداشت موکلم به قرار وثیقه موافقت نکرده است.

سحر تبر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، پیام درفشان وکیل فاطمه خویشوند اینفلوئنسر معروف اینستاگرام مشهور به معروف به «سحر تبر» گفت: قاضی این پرونده با تبدیل قرار بازداشت موکلم به قرار وثیقه موافقت نکرد.

وی افزود: خانم خویشوند همچنان در حبس است و سایر متهمان این پرونده که سابقه بیماری روانی و ارتکاب جرم زیر سن قانونی ندارند، با قرار وثیقه یا کفالت در آزادی به سر می‌برند.

درفشان گفت: با توجه به دستورهای اخیر رئیس قوه قضائیه در مورد اعطای مرخصی و پذیرش وثایق زندانیان، تقاضا داریم، با توجه به وضعیت جسمی و روحی موکلم و سوابق بیماری روانی وی که اسناد و مدارک آن نیز موجود است، دادگاه حداقل با تبدیل قرار بازداشت موکل به وثیقه و اعطای مرخصی در روزهای منتهی به سال جدید موافقت کند.

وی ادامه داد:  اتهامات موکلم معاونت در افساد فی‌الارض، تشویق به فساد از طریق تشویق جوانان به اباحه‌گری، توهین به مقدسات از طریق توهین به حجاب و تحصیل مال نامشروع عنوان شده است.

درفشان بیان کرد: این پرونده در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب مفتوح است و اولین جلسه دادگاه خانم خویشوند ۲۳ دی برگزار شد و جلسه بعدی یکم اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود.

کد خبر 484815

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جواد IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
    0 0
    این مریض است