مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: نواقص و کمبودهای ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بیرجند برطرف می‌شود و این ورزشگاه باید به یک مجتمع ورزشی برای همه رشته‌ها تبدیل شود.

ورزشگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسن کریمی در حاشیه بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بیرجند  افزود: این ورزشگاه ظرفیتی برای منطقه است و باید تلاش کرد تا از این ظرفیت به درستی استفاده شود.

وی گفت: این پروژه ورزشی از پروژه‌های خوبی است که در دولت تدبیر و امید توسط رئیس جمهوری در سال ۹۶ افتتاح شد. این ورزشگاه برای ۱۵ هزار نفر تماشاچی پیش‌بینی شده هرچند ممکن است این تعداد تماشاچی امروز نیاز نباشد اما در آینده نزدیک استقبال بهتری از آن خواهد شد و تیم‌های بهتری هم در استان خواهیم داشت که استقبال مردمی هم از این مجموعه بیشتر می‌شود.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی افزود: با هدف رفع نواقص این مجموعه به خراسان جنوبی آمدیم تا مشکلات رفع شود و اعتبار این پروژه در سال ۹۶ که سال افتتاح بود توسط سازمان برنامه و بودجه در نظر گرفته شد اما برای رفع نواقص آن تامین اعتبار می‌کنیم.

کریمی گفت: این مجموعه ۵۲ هکتار است و در آینده باید استخر و امکانات دیگر هم در آن ایجاد شود و اجرا به اعتبارات نیاز دارد. ورزشگاه بیرجند به شهر نزدیک است و چشم‌انداز خوبی دارد و اگر مشکلاتی هم دارد باید به دنبال رفع مشکلات آن باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی هم بیان کرد: پیست تارتان، اتاقک آسانسور، اجرای گرید فلزی دور زمین فوتبال، اتاق تاسیسات چاه موتور و آب شیرین کن و فضای جانبی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نیازمند تعمیر است.

حسن عزیزی افزود: در حال حاضر ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل و تعمیر این ورزشگاه نیاز است.

در این بازدید مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی نیز حضور داشت.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی همچنین از پروژه استخر شنا مجموعه هتل کوهستان بیرجند بازدید کرد.

کد خبر 484584

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha