سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام کرد که ۲۷ کارمند این سازمان و واحدهای ستادی آن در راستای سیاست مبارزه با فساد بازداشت شده‌اند.

دستگيري بازداشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام کرد: در ادامه سیاست مبارزه با فساد، تعدادی دیگر از کارکنان ثبت تهران از جمله ۱۵ نفر از کارکنان واحد ثبتی قلهک، چهار نفر از کارکنان واحد ثبتی پیروزی و دو نفر از کارکنان واحد اجرای اسناد رسمی بازداشت شدند.

در واحدهای ستادی نیز پنج نفر از کارکنان و نیروهای شرکتی اداره کل  ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری و یک نفر از دفتر فنی سازمان ثبت بازداشت و به مرجع قضایی معرفی شدند.

در این راستا همچنین جمعی از افراد کار چاق کن و دلال پیرامون این ادارات نیز بازداشت و این سیاست تا ریشه کن کردن هرگونه فساد در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ادامه خواهد داشت.

کد خبر 483502

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
    0 0
    این 27 نفر فقط مشتی از خروارند.
  • ا. ع IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
    0 0
    سلام چرا فکر می‌کنید مشکل فقط در مرکز کشور است چرا به استان‌ها و مناطق وابسته بازرس اعزام نمی‌شود چرا به خراسان رضوی منطقه احمدآباد سرکشی نمی‌کنید بنده حدود یکسال است باتوجه به اشتباهی که خودشان کردند هنوز نتونستم سند اصلاح شده بگیرم دیگر نمی‌دانم کجا شکایت ببرم.