شرایط سنی آزمون استخدامی نیروهای قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دفترچه راهنمای ثبت‌نام تغییر کرد.

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، اصلاحاتی در شرایط سنی داوطلبان آزمون صورت گرفته و در دفترچه راهنمای آزمون نیز ثبت شده است.

بر این اساس، داشتن حداقل ۲۰ و حداکثر ۳۰ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم و داشتن حداقل ۲۰ و حداکثر ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکترا، شرایط سنی داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است.

داوطلبان می توانند پس از مطالعه دقیق دفتـرچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اصلاحیه و فراهم آوردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به سامانه ثبت نام این آزمون به نشانی www.hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند.

ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از امرروز شنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ آغاز می شود و تا روز ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ ادامه دارد. آزمون در تاریخ ۳۰ خردادماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود و ۳۰۰ نفر از تمامی استان‌ها جذب خواهند شد.

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور روز پنجشنبه اعلام کرده بود که داشتن حداقل ۲۰ سال تمام و حداکثر ۳۰ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم، حداکثر ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر ۴۰ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و حداکثر ۴۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و دکترا از جمله شرایط عمومی داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون است.

کد خبر 502252

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha