پنجشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۰:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ساپیا موفق شد با شکست تیم نیروی هوایی عراق در صدر گروه دوم رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا قرار بگیرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر در ادامه رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا 2008 چهارشنبه 21 فروردین تیم‌های فوتبال نیروی هوایی عراق و سایپا ایران در ورزشگاه باشگاه الکویت به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان علی دایی با یک گل حریف خود را شکست دادند.

در این دیدار که سومین دیدار دو تیم در این دوره از رقابتها محسوب می شود، سایپا شروع خوبی در ابتدای بازی داشت و حتی می توانست در همان دقایق ابتدایی توسط امیر وزیری به گل برتری دست پیدا کند اما این بازیکن در دهانه دروازه و در موقعیتی ایده ال توپ را به بیرون زد.

پس از این حملات، بازی به تعادل کشیده شد و دو تیم فوتبال محتاطانه‌ای را به نمایش گذاشتند اما درست در آخرین دقیقه نیمه اول امیر وزیر با ضربه سر دروازه تیم نیروی هوایی را باز کرد تا نماینده کشورمان نیمه اول را با برتری به پایان برساند.

در شروع نیمه دوم تیم نیروی هوایی با میل تهاجمی بیشتری بازی را آغاز کرد و به فکر جبران گل خورده بود اما بازی منطقی سایپا مانع گلزنی تیم عراقی شد. در شرایطی که نیروی هوایی به دنبال جبران گل خورده بود، مجید غلام نژاد مدافع تیم سایپا با دریافت کارت قرمز داور از بازی اخراج شد تا کار شاگردان علی دایی برای حفظ نتیجه سخت تر شود.

پس از 10 نفره شدن سایپا، تیم حریف بر میزان حملاتش افزود اما تعویض های به موقع علی دایی این اجازه را به نیروی هوایی نداد تا به گل تساوی دست پیدا کنند.

تیم فوتبال سایپا با این پیروزی 7 امتیازی شد و به تنهایی در صدر گروه دوم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

کد خبر 48328

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز