رییس شورای شهر تهران اعلام کرد که بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان خواهد بود.

محسن هاشمي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محسن هاشمی صبح امروز پیش از آغاز جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با بیان این‌که برای اولین بار از شروع شورای شهر پنجم امروز جلسه هم‌اندیشی نداشتیم چرا که شهردار تهران اطلاع دادند امروز با هیات دولت به مرقد امام خمینی (ره) می‌روند، گفت: بعد از آن حناچی برای ارائه‌ لایحه بودجه سال آینده شهرداری در صحن شورا حضور پیدا می‌کند.

وی درباره‌ رقم بودجه سال آینده شهرداری، اظهار کرد: در جلسات هم‌اندیشی قبلی مقرر شد بودجه انبساطی باشد و بر همین اساس بودجه سال آینده را در حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان بسته‌ایم و شاهد افزایش ۲۵ درصدی بودجه سال آینده خواهیم بود که این افزایش به دلیل تورم و افزایش پروژه‌های عمرانی است.

رییس شورای شهر تهران در مورد اولویت‌های مدیریت شهری در سال آینده، گفت: پروژه‌های حمل و نقل عمومی محور و نه خودرو محور، پروژه‌های محیط زیستی و پسماند و در نهایت پروژه‌های نهایی در اولویت قرار دارند.

هاشمی در پاسخ به این سوال که مردم می‌توانند نسبت به توسعه شهر در سال آینده امیدوار باشند یا نه، با تاکید بر این‌که مردم به توسعه حمل و نقل عمومی امیدوار باشند، گفت: اما مرز امید و واقعیت متفاوت است.

رییس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا به افتتاح کاخ مرمر دعوت شده‌اید، اظهار کرد: به افتتاح کاخ مرمر دعوت نشده‌ام و اگر هم دعوت شوم بررسی خواهم کرد و کاخ مرمر را یک بار رضا شاه افتتاح کرده و لازم نیست دوباره افتتاح کنند و این یک بازگشایی مجدد خواهد بود.

کد خبر 481755
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha