ندا انتظامی: قرار نیست که سال جدید، همه برنامه‌ها تغییر کنند. خیلی از برنامه‌ها با شروع سال جدید به پخش خود ادامه می‌دهند.

مجموعه «معلم» یکی از این مجموعه‌هاست که در سال جدید هم پخش می‌شود.
پخش این مجموعه در سال 1992 در کشور فرانسه آغاز شد.این مجموعه از روی  کتابی به همین نام ساخته شده است.

2004، سالی است که این مجموعه به پایان رسید. به عبارت دیگر 12سال برای ساخت یک مجموعه زمان کمی نیست. دلیل آن ساده است؛ استقبال مردم .
 این مجموعه 46 قسمتی را «پیر گریمبلت» کارگردانی کرده است.

«معلم» داستان زندگی «ویکتور نواک» است. او معلمی است که روش متفاوتی در کارش دارد. او مشکلاتی را که برای دانش‌آموزانش پیش می‌آید با آرامش کامل حل می‌کند. البته این روش متفاوت از سوی دیگران درک نمی‌شود و  برای او مشکل‌ساز هم هست.

«جرالد کلین»، بازیگر این نقش از بازیگران معروف فرانسوی است که بیشتر در سریال‌های تلویزیونی بازی کرده‌است. او علاوه بر بازیگری در این مجموعه، دو فیلم‌نامه کار را نوشته و دو قسمت را هم کارگردانی کرده‌است. 

اگر از کلین بپرسید از این مجموعه چه خاطره‌ای دارد، به اولین نکته‌ای که اشاره می‌کند حضور بی‌شمار کودکان و نوجوانانی است که در این کار حضور داشته اند: «سر صحنه یک لحظه از سر و صدای آنها آرامش نداشتیم!»
البته او این حرف‌ها را با خنده می‌گوید.

این مجموعه دوشنبه‌ها، ساعت21 از شبکه 2سیما پخش می‌شود و تکرار آن جمعه‌ها ساعت 22 است. این مجموعه به مدیریت چنگیز جلیلوند دوبله شده است. بد نیست بدانید که در این مجموعه به جای نوجوانان، گویندگان بزرگسال و حرفه‌ای صحبت کرده‌اند.

اگر به دنبال دیدن یک فضای شاد و نوجوانانه هستید و اگر می‌خواهید به شیطنت‌های هم‌سن و سال‌هایتان بخندید و نگران جریمه و تنبیه هم نباشید و اگر دوست دارید که یک معلم متفاوت  ببینید، روزهای دوشنبه را فراموش نکنید.  

کد خبر 47970

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز