معاون خدمات شهری شهرداری تهران از انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از یخ‌زدگی معابر در شب جاری خبر داد و گفت: با توجه به احتمال اتمام بارش در ساعات پایانی امروز و به منظور جلوگیری از یخ‌زدگی معابر، ماشین‌آلات تخصصی امشب اقدامات مربوط به شن‌پاشی و نمک‌پاشی را انجام می‌دهند.

برف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مجتبی یزدانی گفت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف در هفته جاری، ۱۴ هزار نیروی خدمات شهری به همراه ۱۳۵۰ دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی از روزهای گذشته در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.  

به گفته یزدانی، تمام مدیران و شهرداران مناطق ٢٢گانه از شب گذشته در حالت آماده‌باش قرار دارند و طبق گزارش‌ها تاکنون هیچ یک از معابر اصلی پایتخت به علت بارش برف مسدود نشده است.

وی با اشاره به تعبیه ۴ هزار مخزن زردرنگ در پایتخت، گفت: این مخازن مجهز به شن مخصوص، نمک و ماسه هستند تا شهروندان و کارگران در صورت نیاز از آنها استفاده کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد: شهروندان می توانند از طریق تماس با سامانه های ١٣٧ و ۱۸۸۸ هرگونه مشکل را با مسئولان شهرداری در میان بگذارند تا عوامل ناحیه بلافاصله برای برف‌روبی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران نیز با هدف پشتیبانی از عملیات برف‌روبی، ارسال ماشین‌آلات و تجهیزات به مناطق و توزیع آنها در سایت های پشتیبان کوهک، دارآباد، بنی هاشم و آزادگان را در دستور کار خود قرار داده است.

کد خبر 479188

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha