جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اقدامات شهرداری تهران موجب شد انسداد و لغزندگی معابر در شهر مشاهده نشود. معمولا پس از بارش برف به دلیل لغزندگی معابر شاهد تصادفات بسیاری هستیم، اما در بارش‌های اخیر به دلیل برف‌روبی به موقع معابر گزارشی مبنی بر تصادف زنجیره‌ای اعلام نشد.

بارش برف روز یکشنبه در تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور جانشین و معاون هماهنگ‌کننده پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر همکاری پلیس و شهرداری تهران هم‌زمان با بارش برف شب گذشته در پایتخت گفت: شهرداری تهران با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف در هفته اخیر، با تمامی امکانات و تجهیزاتی که در اختیار داشت در آمادگی کامل بود.

بر این اساس، شاهد کمترین مشکل در تردد شهروندان در شهر بودیم در حالی که بارش برف در این هفته نسبتاً سنگین بود. 

وی با تاکید بر استقرار ماشین‌آلات شهرداری تهران در معابر اصلی و بزرگراه‌ها و هماهنگی رئیس منطقه پلیس با شهرداران نواحی و معاونان خدمات شهری مناطق ادامه داد: شب گذشته در برخی از مناطق نمک‌پاشی پاسخگوی شرایط نبود، تحت این شرایط همکاران ما موضوع را به نیروهای خدمات شهری گزارش می‌دادند و بلافاصله عملیات برف‌روبی به شکل گسترده انجام می‌شد. 

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با بیان این‌که اقدامات شهرداری تهران موجب شد هیچ‌گونه انسداد و لغزندگی معابر در شهر مشاهده نشود، تصریح کرد: معمولا پس از بارش برف به دلیل لغزندگی معابر شاهد تصادفات بسیاری هستیم، اما در بارش‌های اخیر به دلیل برف‌روبی به موقع معابر گزارشی مبنی بر تصادف زنجیره‌ای اعلام نشد. 

به گفته سرهنگ موسوی‌پور، تمامی ۴ هزار مخزن شن و نمک که در مناطق مختلف تعبیه شده بود، شب گذشته پر بود و در استفاده از آنها مشکلی وجود نداشت. 

کد خبر 480088

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha