مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری فردی که در یکی از محله‌های شهر اراک به سمت همسرش تیراندازی کرده و متواری شده بود خبر داد و گفت: ضارب در کمتر از ۲ ساعت دستگیر شد.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، یکشنبه ۲۹ دی پایگاه خبری پلیس استان مرکزی، سردار «حسن مفخمی‌شهرستانی» افزود: شب گذشته در یکی از محله‌های شهرستان اراک، گزارش تیراندازی اعلام و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که مردی۳۳ ساله به علت اختلافات مالی با همسرش، با یک قبضه اسلحله او را مجروح و مورد اصابت گلوله قرارداده و سپس از صحنه وقوع تیراندازی متواری شده است.

وی اظهار کرد: با تحقیقات و بررسی‌های انجام شده پلیس، محل اختفای این فرد در کمتر از ۲ ساعت در یکی از روستاهای شهرستان خنداب شناسایی شد و سرانجام پس از اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی با مقام قضائی و کنترل نامحسوس محل اختفای تیرانداز فراری، این متهم دستگیر شد.

سردار مفخمی ادامه داد:  در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کشف و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. متهم دستگیر شده در بازجویی‌های صورت گرفته لب به اعتراف گشوده و گفت در روز حادثه به علت برخی اختلافات با همسرش درگیر شده و با یک قبضه اسلحله‌ای که از قبل در اختیار داشته، او را مجروح است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: فرد مصدوم نیز بلافاصله بعد از این واقعه به بیمارستان منتقل شد که حال عمومی وی مطلوب گزارش شده است.

کد خبر 479156

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha