با جانمایی و راه اندازی کانکس نیروی انتظامی در شهرک شهید بروجردی، امنیت و آرامش در این شهرک مسکونی افزایش می یابد.

شهرک شهید بروجردی منطقه 15

همشهری آنلاین/ سارا جعفرزاده: شهرک شهید بروجردی درمنطقه ۱۵ در مسیر ۴ بزرگراه مهم از جمله بزرگراه‌های آزادگان، بعثت، امام علی (ع) و بسیج قرار گرفته و همین موضوع باعث می‌شود علاوه بر دسترسی آسان به محله های همجوار، مشکلاتی هم برای اهالی این شهرک مسکونی به وجود بیاورد.

یکی از مشکلاتی که همواره اهالی این شهرک از آن گله‌مند بوده اند، ناامنی، تردد افراد کارتن خواب و معتاد و سرقت اموال شخصی است. بارها ساکنان از سرقت خودرو و لوازم آن، سرقت از انباری‌های داخل بلوک‌ها و حتی سرقت از منازلشان اعلام نارضایتی کرده‌اند و با مراجعه به کلانتری کیانشهر پرونده موضوع را به صورت قانونی پیگیری کرده است.

با توجه به اینکه در مجاورت شهرک مسکونی شهید بروجردی مرکز خرید زیتون قراردارد، میزان رفت وآمد شهروندان و تردد خودروها در روزهای پایانی هفته در این محدوده افزایش می‌یابد و به همین دلیل حضور عوامل نیروی انتظامی در این هنگام امری ضروری است.

«وحید رضا محمدی» شهردار منطقه ۱۵ در این باره گفت:‌ «امنیت یکی از نیازهای ضروری شهروندان است و ما هم در این زمینه تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته‌ایم و از همین رو با توجه به ضرورت حضور نیروی انتظامی و درخواست‌های مکرر شهروندان، با بنیاد مستضعفان در حال مذاکره و تهاتر برای ایجاد کلانتری هستیم و در حال حاضر هم کانکسی برای جانمایی در داخل شهرک شهید بروجردی تهیه شده که امیدواریم با جانمایی آن و حضور عوامل انتظامی از مشکلات اهالی کاسته شود.»  

کد خبر 478836

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha