یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۰:۲۰
۰ نفر

هشمهری آنلاین: کمیته‌ای که در فدراسیون فوتبال تشکیل شده است تنها برخی ماده‌های اساس‌نامه فدراسیون فوتبال را بازنگری خواهد کرد و تغییری در اساس‌نامه ایجاد نخواهد شد.

به گزارش ایرنا نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال در این باره گفت: کمیته تشکیل شده در فدراسیون فوتبال برای بازنگری در ماده‌های ‪۱۲‬تا ‪۲۰‬ اساسنامه فدراسیون فوتبال است.

عزیز الله محمدی افزود: این کمیته مسوول بررسی موانع اجرایی این مفاد است.

وی خاطرنشان کرد: برخلاف اخبار منتشر شده قرار نیست اساسنامه فدراسیون فوتبال تغییر کند بلکه کمیته‌ای برای بازنگری برخی از مفاد تشکیل شده است. وی تصریح کرد: چند جلسه این کمیته تشکیل شده و در حال بررسی دقیق مفاد آن هستیم.

محمدی با اشاره به این که دبیر این کمیته محمد مهدی نبی است، گفت: برخی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال و برخی از کارشناسان فوتبال که به روز هستند عضو این کمیته هستند.

رییس سازمان لیگ همچنین در خصوص برگزاری رقابتهای لیگ برتر باشگاههای ایران نیز گفت: برنامه ی بازی‌ها تا هفته پایانی اعلام شده و ما منتظر هستیم تا مدعیان قهرمانی مشخص شوند.

به گفته وی، با شناخت مدعیان و تیم‌های سقوط‌کننده برنامه‌ریزی سه هفته پایانی لیگ اعلام می‌شود تا بازیها را در پایان همزمان برگزار کنیم.

مفاد ‪۱۲‬تا ‪ ۲۰‬اساسنامه فدراسیون فوتبال عبارتند از اعضا، پذیرش، تعلیق و اخراج، روند پذیرش اعضا، حقوق اعضا، تعهدات، تعلیق، اخراج، استعفا یا کناره گیری، اساسنامه باشگاه‌ها، لیگ ، هیات‌های استانی، صنفی و دیگر گروه‌ها... .

کد خبر 47846

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز