شهرداری منطقه ۷ برای کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان اقدام به برپایی ایستگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی کرده است.

سیل روستا هرمزگان

همشهری آنلاین/ زینب زینال زاده: ۲۰ دی ماه بود که باران‌های سیل آسا در استان سیستان و بلوچستان شروع شد. باران شدیدی که تا روز سه شنبه ادامه داشت و طی چند روز به سیل تبدیل شد و مردم سیستان و بلوچستان را با بحران مواجه کرد.
همه چیز زیر آب رفت. برق قطع شد. زمین‌های کشاورزی از بین رفتند و دام‌ها در آب غرق شدند. دولت در استان شرایط بحرانی اعلام کرد و از همه مردم، نهادها و سازمان‌ها خواست به همنوعانشان در سیستان و بلوچستان کمک کنند.
«پبروز حناچی» شهردار تهران، ۲۳ دی ماه در توتیتر از ارسال کمک به مناطق سیل زده خبر داد و نوشت: «جاری شدن سیل در سیستان و بلوچستان زندگی مردم را مختل کرده است. پیرو گفت و گو با استاندار تهران، به شهرداران مناطق دستور داده شده تا با برپایی غرفه و ایستگاه، کمک‌های مردمی از جمله انواع کنسرو، مواد خوراکی، شیرخشک، پوشک، لباس گرم و پتو، کلاه و دستکش، چادر مسافرتی، لوازم گرمایشی، مواد شونیده و چکمه بلند، را جمع آوری و به مناطق سیل زده ارسال کنند. »
مدیران شهری منطقه ۷ پس از ابلاغ دستور شهردار تهران، دست به کار شدند و علاوه بر سراهای محله، ایستگاه‌هایی را برای جمع آوری کمک‌های مردمی دایر کردند.
ساختمان شهرداری منطقه: سید خندان، میدان شهید قندی
سوله بحران منطقه: خیابان دکار بهشتی، خیابان شهید علی اکبری، جنب بازار میوه و تره بار
شهرداری ناحیه یک: خیابان دماوند، خیابان عاشقباه، جنب منطقه برق بوعلی
شهرداری ناحیه ۲: خیابان شهید نامجو، نبش کوچه عزیزآبادی فراهانی
شهرداری ناحیه۳: خیابان شریعتی، بالاتر از ملک، جنب آتش نشانی
شهرداری ناحیه۴: خیابان سهروردی، خیابان خرمشهر، جنب تالار نوید
شهرداری ناحیه۵: خیابان اجاره دار، تقاطع شیخ صفی
همچنین شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۸۸۴۹۶۸۵۰ تماس بگیرند.

کد خبر 478347

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha