برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و همچنین وحدت وفاق ملی، جشنواره «یادمان سردار ایران و ۱۷۶ کبوتر مهاجر» از سوی شهرداری منطقه ۱۰ برگزار می شود.

یادمان

همشهری آنلاین/ بهاره خسروی : حفظ آرمان­ های ارزشمند انقلاب اسلامی، افزایش میزان وفاق ملی و اهمیت حفظ آن میان مردم کشور به ویژه نسل جوان از مهم­ترین رویکردهای اجرای این جشنواره فرهنگی و هنری است. شهردار منطقه ۱۰ با بیان این مطلب، گفت : «پاسخ­گویی به نیازهای فرهنگی، هنری و اجتماعی با هدف انجام فعالیت­ های زیربنایی، ماندگار و ارزشمند ملی و مذهبی از دیگر اهداف اجرای جشنواره یادمان سردار ایران و ۱۷۶ کبوتر مهاجر است. این جشنواره با همکاری دانشگاه  «سوره» در رشته­ های گرافیک، تصویرسازی، نقاشی و عکاسی برگزار می­ شود. »

«حسین بحیرائی» از همه هنرمندان آزادی­خواه و جوانان خلاق و انقلابی دعوت می­ کند تا اثار خود را با نگاهی نو به مفاهیم پیروزی، آزادی، آزادگی و شهادت، و نقش سردار سلیمانی در درخشش قدرت منطقه­ ای جمهوری اسلامی در رشته­ های هنری مختلف به نشانی www.sardar.soore.ac.ir  ارسال کنند.

همچنین علاقه­ مندان برای شرکت در این جشنواره می­ توانند آثار خود را در رشته گرافیک در زمینه طراحی پوستر و نشانه سردار سلیمانی و یادبود سانحه هواپیمایی اوکراین، در رشته تصویرسازی با موضوع حماسه مقاومت سردار و همرزمانش و داستان پرواز بی بازگشت، در رشته نقاشی با طراحی از پرتره شهید حاج قاسم سلیمانی و شهیدان همراه او و در رشته عکاسی با مستندسازی از مراسم تشییع یادبود شهید سلیمانی در اقصی نقاط ایران تا ۵ بهمن ماه سال جاری به جشنواره ارسال کنند.

همچنین به گفته شهردار منطقه ۱۰، آثار ارسالی و ثبت شده در جشنواره در قالب نمایشگاهی در دانشگاه سوره برای بازدید عموم به نمایش در می­ آید و به بهترین آثار پس از داوری جوایز نفیسی تعلق می­ گیرد.

کد خبر 478322

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha