بهاره آروین عضو شورای شهر تهران دو روز پیش ۲۲ دی ماه تلویحاً از احتمال استعفای خود خبر داده بود اما اکنون رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران می‌گوید شورای شهر پیشنهاد داده که به جای استعفا به مرخصی برود و استراحت کند.

بهاره آروین

به گزارش همشهری آنلاین، بهاره آروین روز یکشنبه در پیامی در کانال تلگرامی خود اعلام کرد به دلیل این که در ساختار فعلی که «غرق در فساد سیستماتیک، دروغ، پنهان‌کاری و مسئولیت‌ناپذیری» است، نمی‌توان قدمی برای کاهش رنج شهروندان برداشت ناامید است. او در این پیام از احتمال استعفای خود خبر داد و البته این را هم گفت که «هنوز نمی‌دانم که استعفای شخصی آیا می‌تواند به نتیجه‌ای منجر شود یا لااقل به معنای اقدام مسئولانه از موضع منتخب مردم تلقی شود یا خیر. باید فکر کنم. ولی اگر به چنین نتیجه‌ای رسیدم، پیشاپیش عذرخواه مردم این شهر غم‌زده خواهم بود.»

حالا پس از دو روز از انتشار این پیام، زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در حاشیه جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: بهاره آروین روز یکشنبه در صفحه شخصی خود در مطلبی اندوه، تاثر و ناراحتی خود را منکعس کرد اما استعفایی مطرح نشده و تا حالا هم استعفا به صورت مکتوب به شورا ارائه نشده است.

وی با اشاره به طرح این موضوع در جلسه هم‌اندیشی صبح امروز که عضو مذکور نیز حضور داشت، گفت: ما یک جمع ۲۱ نفره هستیم و تصمیمات اینچنینی را در جلسات هم اندیشی که با حضور همه اعضا برگزار می‌شود، مطرح می‌کنیم و این در حالی است که در این حادثه مدیریت شهری و شورا نقشی نداشتند.

صدراعظم نوری ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی جامعه که  ملتهب و دارای غم و اندوه است، ما نمایندگان مردم نیز همراه مردم هستیم و تلاش می‌کنیم تا با همراهی و همدلی، رنج و آلام آنها را کاهش دهیم.

وی افزود: هرچه براثر این اتفاق (سقوط هواپیمای اوکراینی) به داغ‌دیدگان و مردم بگویم، کم است. با این حال رفتن از صحنه موثر نیست و به همین دلیل شورای شهر به این عضو پیشنهاد داد تا به مرخصی برود و استراحت کند.

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران نیز صبح امروز پیش از آغاز جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در واکنش به خبر استعفای آروین و یک عضو دیگر شورای شهر گفت: «استعفای بهاره آروین و ناهید خداکرمی دو عضو این شورا به دلیل شرایط حساس کشور منتفی است.»

هاشمی گفت: «خانم‌ها آروین و خداکرمی توضیحاتی درباره درخواست خود دادند اما سرانجام نظر اعضا را پذیرفتند و از پیگیری موضوع استعفا انصراف دادند.»

کد خبر 478199

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha