علی ربیعی با تأکید بر اینکه ایران هیچ توصیه‌ای به اقدام نیابتی علیه آمریکا به کسی نکرده‌ است، گفت: آمریکایی‌ها به‌واسطه‌های مختلف نگرانی‌های خود را در این باره به ما می‌گویند.

علی ربیعی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، علی ربیعی سخنگوی دولت در مورد ترس آمریکایی‌ها از انتقام گروه‌های مقاومت در منطقه گفت: آمریکایی‌ها به‌واسطه‌های مختلف نگرانی های خود را به ما می گویند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها کاری کردند که فکر نمی‌کردند این قدر نگرانی به بار آورد. من یک روز سخنرانی سردار سلیمانی را گوش می کردم که گفت «ترامپ قمارباز» فکر کردم به خاطر اینکه او در بحث قمارخانه فعالیت اقتصادی دارد، سردار سلیمانی از این لقب استفاده کرده است، اما ترامپ در روابط بین‌الملل هم به مانند یک قمارباز بازی می‌کند و منافع و مصلحت آمریکا را به قمار گذاشته است. این قماربازها یک زمان هرچه دارند رو می آورند و تصور حرکت دیگر را ندارند.

سخنگوی دولت خاطر نشان کرد: امروز آمریکایی‌ها در مورد نیروهایی که در منطقه هستند نگرانی‌هایی دارند. من اعلام می‌کنم هیچ توصیه ای به اقدام نیابتی به هیچکس نکرده‌ایم.

ربیعی تاکید کرد: ما همیشه شفاف و واضح مثل همین عملیاتی که در عین الاسد انجام دادیم، مثل زدن پهپاد و توقیف کشتی آنها را اعلام کردیم.

سخنگوی دولت تصریح کرد: هر اقدامی که انجام دهیم اعلام می‌کنیم و هیچ توصیه به هیچکس نیز انجام نداده‌ایم، اما به نظر من اگر آمریکا می‌خواهد نگرانی‌اش را برطرف کند می‌تواند با خروج از منطقه پیامی به کشورهای منطقه دهد.

کد خبر 477545

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha