تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی نخست، قزاقستان را در سه ست متوالی شکست داد.

واليبال ايران- قزاقستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران از ساعت 11 و 30 دقیقه روز چهارشنبه (18 دی) در دومین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو در مجموعه ورزشی جیانگمن به مصاف قزاقستان رفت.

ملی‌پوشان کشورمان در سه ست متوالی با امتیازهای  28 بر 26، 25 بر 16 و 25 بر 18 حریف خود را شکست داده و به دومین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست یافتند تا همچنان صدرنشین گروه نخست رقابت‌ها باقی بمانند.

ایگور کولاکوویچ در ابتدای این مسابقه از ترکیب مرتضی شریفی، مجتبی میرزاجانپور، پوریا یلی، علی شفیعی، علی‌اصغر مجرد، محمدرضا موذن و جواد کریمی استفاده کرد که نسبت به بازی نخست متفاوت بود.

تیم ایران در ست نخست رقابت نزدیکی با حریف داشت و در اکثر اوقات امتیازها برابر بود. در ادامه این ست رضا عابدینی نیز به زمین مسابقه آمد و در نهایت ملی‌پوشان ایران 28 بر 26 نتیجه ست نخست را از آن خود کردند.

ست دوم مانند ست نخست بسیار نزدیک دنبال شد. در شروع این ست ترکیب ایران تغییری نسبت به ست نخست نداشت. در ادامه ملی‌پوشان ایران کنترل بازی را در دست گرفتند و در نهایت این ست نیز 25 بر 16 به سود ایران به پایان رسید.

در ست سوم نیز ترکیب ابتدای ایران تغییری نکرد و ملی‌پوشان کشورمان با شکست 25 بر 18 قزاقستان در این ست، در نهایت سه بر صفر فاتح میدان شدند تا با 6 امتیاز صدرنشین گروه باقی بمانند.

تیم ملی ایران پنجشنبه (19 دی) در سومین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف چین، میزبان این رقابت‌ها می‌رود.

در نخستین دیدار امروز تیم ملی والیبال قطر با شکست سه بر صفر استرالیا شگفتی‌ساز شد و در صدر جدول گروه دوم این رقابت‌ها قرار گرفت. قبل از مسابقه ایران و قزاقستان نیز، تیم ملی والیبال کره جنوبی سه بر صفر هند را شکست داد.

کد خبر 476763

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha