جمعه ۱۶ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۹:۲۱
۰ نفر

گروه حوادث: کودک 4 ساله از داخل ترن شهربازی مشهد به بیرون افتاد و با گرفتار شدن در زیر چرخ‌های ترن تونل وحشت جان باخت.

پسربچه 4 ساله پس از سقوط از ترن شهر بازی مشهد، زیر چرخ‌های قطار گرفتار شد و جان خود را از دست داد. این حادثه هولناک ظهر 13 فروردین و زمانی رخ داد که خانواده محمد- پسربچه‌ 4 ساله‌ای که در این حادثه جان خود را از دست داد - برای تفریح به پارک ملت مشهد رفته بودند.

در حالی که عقربه‌های ساعت، 12 و 30 دقیقه را نشان می‌داد، برادر بزرگ محمد به همراه دایی‌اش تصمیم گرفتند سری به شهر بازی بزنند و وقتی با گریه‌های پسربچه 4 ساله مواجه شدند، مجبور شدند او را نیز همراه خود ببرند. آنها پس از ورود به شهربازی، به سراغ ترنی رفتند که از تونل وحشت می‌گذشت و 3 نفری سوار ترن شدند.
دقایقی بعد در حالی که ترن به راه افتاد  و در حال خروج از تونل وحشت بود، ناگهان برادر محمد متوجه شد از برادر کوچکش خبری نیست و وقتی سراسیمه به عقب نگاه کرد او را دید که هنگام عبور قطار از پیچ خروج تونل به پایین سقوط کرده و زیر چرخ‌های ترن گرفتار شده است.

با فریاد‌های پسر 11 ساله، مسئولان ترن متوجه ماجرا شدند و در میان فریاد‌های دیگر سرنشینان که شاهد حادثه بودند به کمک کودک خردسال شتافتند اما پسربچه 4 ساله دیگر نفس نمی‌کشید.

به‌دنبال این حادثه، ماجرا به کلانتری سجاد گزارش شد و با حضور آمبولانس‌ اورژانس در محل، جسد قربانی حادثه به پزشکی قانونی انتقال یافت.
در حالی که بررسی‌های کارشناسی برای تعیین علت دقیق مرگ کودک ادامه دارد، خانواده او که مسئولان شهر بازی را در این حادثه مقصر می‌دانند با مراجعه به مراجع قضائی از آنها شکایت کرده و رسیدگی به این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 47661

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز