از باشگاه خبر می‌رسد تلاش باشگاه بر این است که کالدرون را به هر نحوی که شده به قطر بکشانند و البته قول پرداخت قسط دوم او را هم به این مربی آرژانتینی داده‌اند اما یکی از مشکلات اصلی کالدرون در پرسپولیس حضور افشین پیروانی است

انصاريفرد

همشهری آنلاین- گابریل کالدرون دیروز اولین نامه هشدار خود مبنی بر فسخ قرارداد با باشگاه به دلیل انجام ندادن تعهدات خود را ارسال کرد. موضوعی که باعث شد تا انصاری فرد ساعاتی بعد  از تلاش برای زمان گرفتن از این مربی آرژانتینی بگوید و اعلام کند که موفق شده از کالدرون برای پرداخت مطالباتش زمان بخرد.

مدیرعامل پرسپولیس که طی چند روز اخیر نتوانسته بود واکنش مناسبی به مشکلات باشگاه داشته باشد و دوقطبی انصاریفرد-کالدرون می‌رفت تا کنترل اوضاع را از دست خودش هم خارج کند در نهایت با صدور بیانیه‌ای از هواداران خواست که آرامش خود را حفظ کنند و با اتحاد به دنبال موفقیت پرسپولیس باشند.

از باشگاه خبر می‌رسد تلاش باشگاه بر این است که کالدرون را به هر نحوی که شده به قطر بکشانند و البته قول پرداخت قسط دوم او را هم به این مربی آرژانتینی داده‌اند اما یکی از مشکلات اصلی کالدرون در پرسپولیس حضور افشین پیروانی است. گفته می‌شود انصاری‌فرد اما برای این شرط کالدرون تصمیم دارد تا با یک پلتیک به هر نحوی شده کالدرون را راضی به حضور در قطر کند. گویا قرار بر این شده تا در سفر به قطر افشین پیروانی حضور نداشته باشد و بعد از بازگشت پرسپولیس از قطر و قطعی شدن حضور کالدرون در ایران چانه‌زنی‌ها با این مربی بر سر حضور پیروانی مجددا انجام شود.

باید دید بعد از این ماجراها همچنان طرفداران انصاری‌فرد و افشین پیروانی در فضای مجازی بر طبل این دوقطبی خواهند کوبید یا فیتیله این آتش که درنهایت گریبان پرسپولیس را خواهد گرفت از سوی عوامل آن پایین کشیده می‌شود. در هر صورت اگر باشگاه اراده‌اش بر این باشد که قسط دوم کالدرون را به زودی پرداخت کند و البته پیروانی را از پرواز دوحه پیاده کند به نظر می‌رسد دست کم پرسپولیس نیم فصل دوم را با کالدرون آغاز کند. 

کد خبر 475946

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha