مدیران باشگاه فقط 24 ساعت برای جلوگیری از این اتفاق مهلت دارند

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، در شرایطی که تیم های ایرانی خود را آماده حضور در اردوهای خارج از کشور برای تعطیلات نیم‌فصل می‌کردند، سازمان بازرسی کل کشور به باشگاه ها ابلاغ کرده که اردوهای خود را لغو کنند و در ایران اردو بزنند. این در حالی است که سرخپوشان پایتخت با الزام سرمربی خود درباره برگزار اردو در قطر مواجه هستند و در روزهای اخیر نیز مدیریت باشگاه از هماهنگی برای کمپ الشحانیه و حتی بازی دوستانه با این تیم خبر داده بود.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اما با رد خبر لغو اردوی سرخپوشان به همشهری آنلاین گفت:«من نمی دانم این خبر اصلا صحت دارد یا نه اما چیزی که مهم است این است که تا این لحظه هیچ نامه‌ای به باشگاه مبنی بر لغو اردوهای خارج از کشور ارسال نشده است و پرسپولیس طبق برنامه روز چهارشنبه عازم قطر خواهد شد.»

 پرسپولیس در آستانه تحریم

مدیران باشگاه پرسپولیس در شرایطی از اردوی قطر و همچنین بازیهای دوستانه صحبت می کنند که به نظر می رسد تمرین فردای سرخپوشان با حواشی زیادی روبرو باشد. بازیکنان پرسپولیس از عدم تسویه مطالبات‌شان به شدت ناراحت هستند و شنیده ها حاکی از این است که قصد دارند تمرین فردا را تحریم کنند. باید دید مدیران باشگاه ظرف 24 ساعت باقی مانده می‌توانند با تهیه و واریز پول جلوی این اتفاق را بگیرند یا نه؟

کد خبر 476117

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha