با وجود اینکه مدیران پرسپولیس بر این عقیده هستند که کالدرون در قطر قطعا به تیم اضافه خواهد شد اما به نظر می رسد اوضاع از کنترل باشگاه خارج شده باشد.

كالدرون

همشهری آنلاین-تمرینات پرسپولیس از روز سه‌شنبه آغاز می‌شود و بازگشت کالدرون به علامت سوال باشگاه تبدیل شده است. با وجود اینکه سرمربی پرسپولیس  بعد از قهرمانی نیم فصل و پیش از ترک ایران به مدیران باشگاه اعلام کرده بود باید خواسته‌های او انجام شود هنوز این اتفاق رخ نداده است و این موضوع ناراحتی شدید کالدرون را در پی داشته است و شاید حتی این موضوع باعث شود که این مربی در نهایت قرارداد خود را با باشگاه فسخ کند.

نکته مهم اینجاست با وجود اینکه مدیران پرسپولیس بر این عقیده هستند که کالدرون در قطر قطعا به تیم اضافه خواهد شد اما به نظر می رسد اوضاع از کنترل باشگاه خارج شده باشد. باشگاه پرسپولیس تا به اینجای کار نه نتنها نتوانسته طلب کالدرون را پرداخت کند بلکه در پرداخت مطالبات بازیکنان و همچنین خرید بازیکن هم ناکام مانده است. اتفاقی که حتی در آخرین پست کالدرون هم به خوبی دیده می‌شد.

با این حال از باشگاه خبر می‌رسد که اعضای هیئت مدیره باشگاه گویا به انصاری‌فرد اعلام کرده اند که در شرایطی که باشگاه پولی در حساب ندارد بهتر است او با عزل پیروانی از سرپرستی تیم حداقل دل سرمربی تیم را نرم کند تا او را راضی به بازگشت به ایران کنند اما مدیرعامل باشگاه به اعضای هیئت مدیره به آنها گفته است:« من حاضر نیستم پیروانی را برکنار کنم. شما اگر راست می گویید پول بیاورید تا با پرداخت طلب کالدرون او راضی به بازگشت شود.»

کد خبر 475761

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha