کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای بررسی عواقب اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، تشکیل جلسه می‌دهد.

جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، رژیم صهیونیستی در پی نگرانی از هشدار ایران به گرفتن انتقام سخت از ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط نظامیان تروریست آمریکایی، جلسه امنیتی تشکیل می‌دهد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» کابینه امنیتی اسرائیل روز یکشنبه برای بررسی و گفت‌وگو درباره عواقب احتمالی حمله آمریکا به سردار سلیمانی تشکیل جلسه می‌دهد. در این جلسه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که روز گذشته سفر اقتصادی خود به یونان را نیمه‌کاره گذاشته و به فلسطین اشغالی بازگشته بود، هم حضور خواهد داشت.

روز گذشته و در پی شهادت سردار سلیمانی در حمله تروریستی آمریکایی‌ها، «نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی جلسه‌ای اضطراری را به همراه جمعی از مسئولان ارشد امنیتی شامل «آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش، «یوسی کوهن» رئیس سازمان جاسوسی موساد و «مئیر بن‌شبت» مشاور امنیت داخلی این رژیم تشکیل داده بود اما نتانیاهو در آن جلسه حضور نداشت.

بامداد جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) نظامیان تروریست آمریکایی با استفاده از یک فروند پهپاد نقطه‌زن، سردار سلیمانی و «ابو مهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی را به شهادت رساندند.  در پی این خبر، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مسئولیت ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را بر عهده گرفت و در بیانیه‌ای اذعان کرد که این ترور به دستور رئیس جمهور آمریکا صورت گرفته است.  

کد خبر 475480

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha