پنجشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۸۷ - ۰۵:۵۴
۰ نفر

محمد بنا: تیم‌ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های آسیایی کره‌جنوبی با کسب عنوان قهرمانی عملکرد مطلوبی داشت و ملی‌پوشان کشتی فرنگی در این رقابت‌ها مقابل رقیبان عنوان‌دار خود مبارزات قابل قبولی را به نمایش گذاشتند.

در وزن  ۵۵کیلوگرم حمید سوریان با حضور در این مسابقات شایستگی‌های خود را بار دیگر به اثبات رساند.

 در وزن ۶۰کیلوگرم ابوذر نورزاده می‌توانست نمایشی بهتر را به اجرا بگذارد اما به دلیل اینکه هنوز از تجربه کافی برخودار نیست، نتوانست در این مسابقات عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

در وزن ۶۶کیلوگرم، حمید ریحانی که مدتی است از میادین کشتی دور بوده، نتوانست از تبحر خود به خوبی استفاده کند.  در وزن ۷۴کیلوگرم، مهدی محمدی نمی‌تواند انتظارات را برآورده کند و به نظر من یا باید از داود عابدین‌زاده استفاده شود یا اینکه طالب نعمت‌پور در وزن  ۷۴کیلوگرم کشتی بگیرد. در وزن ۸۴ کیلوگرم نعمت‌پور عملکرد مناسبی را به نمایش گذاشت. این کشتی‌گیر از جسارت بالایی برخودار است اما باید کمی هم بر توان جسمانی خود بیفزاید.

در وزن ۹۶کیلوگرم، قاسم رضایی یک کشتی‌گیر جهانی است و می‌تواند در یک شرایط نسبی بدنی حداقل با تکیه بر تجربه جهانی خود قهرمان آسیا شود. در وزن  ۱۲۰کیلوگرم، مسعود هاشم‌زاده فراتر از انتظار ظاهر شد. این کشتی‌گیر به مرور زمان در وزن  ۱۲۰کیلوگرم جا افتاده است.

کسب 4 سهمیه المپیک برای کشتی فرنگی اتفاق خوبی است که ما را به کسب سهمیه کامل در مسابقات ایتالیا و صربستان امیدوار می‌سازد.

کد خبر 47546

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز