بهروز افخمی در ویژه‌برنامه «نقد سینما» به بهانه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بر آمادگی خود برای ساخت سریال «حاج قاسم» تاکید کرد.

افخمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی برنامه «نقد سینما»، این برنامه شب گذشته ۱۳ دی‌ماه با یاد و گرامیداشت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس روی آنتن رفت.

امیررضا مافی منتقد سینما و نادر طالب‌زاده سینماگر و مستندساز مهمان این برنامه بودند که ضمن تحلیل ابعاد مختلف شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بخش‌های از خاطرات مستندسازان از همراهی با سردار سلیمانی نیز مرور شد. بهروز افخمی نیز در بخش‌هایی از این برنامه به ساخت سریال «رعدوبرق» که قرار است با موضوع سیل کارگردانی کند اشاره و بیان کرد: با اینکه به ساخت سریال «رعدوبرق» متعهد هستم و به صورت شبانه‌روزی وقتم را می‌گیرد، اگر همین الان تلویزیون و سیمافیلم اجازه می داد حاضر بودم سریال «رعدوبرق» را زمین بگذارم و سراغ ساخت سریالی برای نمایش ارتباط و رفاقت ابومهدی المهندس و سردار سلیمانی می‌رفتم که می‌دانم داستان جذابی هم از آن درمی‌آمد.  

وی افزود: در آثار وسترن‌ سینمایی نیز چنین رفاقت‌هایی درباره دو مرد پهلوان را دیده‌ایم. با وجود اینکه سریال «رعدوبرق» آماده است اما در این لحظه این آمادگی را برای ساخت چنین سریالی دارم.  
تکرار این قسمت از برنامه «نقد سینما»، امروز، شنبه ۱۴ دی از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ از شبکه پنجم سیما پخش خواهد شد.

برنامه «نقد سینما» به یاد شهید سردار سلیمانی روی آنتن می‌رود

کد خبر 475351

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha